سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

زیرگذر تقاطع غیرهم‌سطح خلیج فارس مشهد گشایش یافت

بهره‌برداری از بخش اول زیرگذر تقاطع غیرهم‌سطح خلیج فارس مشهد، روز سه‌شنبه، ۲۵ آبان آغاز و این طرح در اختیار ترافیک قرار گرفت.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، خلیل‌الله کاظمی معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: ساخت طرح تقاطع غیرهمسطح خلیج‌فارس آبانماه پارسال، با توجه به حجم بالای ترافیک در محدوده مجیدیه و بزرگراه آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در دستور کار قرار گرفته بود.

او افزود: این پروژه در سه مرحله زیرگذر، میدان و پل روگذر اجرا می‌شود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد ادامه داد: امروز زیرگذر این پروژه با حدود ۶۵۰ متر و حدود ۳۰ متر عرض به بهره‌برداری رسیده و زیر بار ترافیکی رفت.

کاظمی بیان کرد: میدان و ۲ دوربرگردان پروژه خلیج فارس نیز در ۲ ماه آینده آماده بهره برداری خواهد شد.

او تصریح کرد: برای ادامه اجرای این پروژه از امروز مسیر اصلی بزرگراه آیت الله رفسنجانی- مجیدیه به صورت کامل باز شد، اما مسیر‌های فرعی به مدت ۶ هفته بسته و مسیر‌هایی جایگزین آن می‌شود.

معاون عمران، حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد تاکید کرد: از این رو مسیر ورودی به بلوار مجیدیه از سمت بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی مسدود می‌شود و خیابان آیت الله هاشمی رفسنجانی ۸ جایگزین آن خواهد شد.

کاظمی اظهار کرد: مسیر ورودی به بلوار شهید قنبری از بلوار آیت الله هاشمی رفسنجانی نیز به صورت کامل مسدود و خیابان آیت الله هاشمی رفسنجانی به عنوان جایگزین آن در نظر گرفته شده‌است.

او افزود: انسداد کامل مسیر ورودی به تقاطع غیر همسطح خلیج فارس از بلوار مجیدیه با جایگزینی مسیر جایگزین از مجیدیه ۱۴ و بستن کامل مسیر ورودی به تقاطع غیرهمسطح خلیج فارس از بلوار شهید قنبری با مسیر جایگزین خیابان برادران شهید حسینی ۱۳ از دیگر مسدودی‌های این پروژه است.

انتهای پیام//ا.د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.