سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهره‌مندی ۱۷۰ روستا از خدمات شبکه ملی اطلاعات

امسال بیش از ۱۷۰ روستای خراسان جنوبی با اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان از خدمات متنوع ارتباطی و شبکه ملی اطلاعات بهره‌مند شدند.

بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی به توسعه خدمات متنوع ارتباطی در بیش از ۱۷۰ روستای استان طی امسال اشاره کرد و گفت: با توجه به برنامه‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، توسعه ارتباطات در سطح روستا‌ها از محل اعتبارات این وزارت در حال انجام است.

او گفت: در طرح توسعه شبکه تلفن همراه روستا‌های استان از ابتدای امسال ۲۹ سایت راه اندازی شده که پوشش تلفن همراه را در ۵۱ روستای استان با جمعیتی بیش از ۳ هزار خانوار برقرار کرده است.

بهی به اجرای طرح توسعه شبکه ملی اطلاعات اشاره کرد و گفت: در این طرح نیز با راه اندازی ۶۰ سایت، ۱۵ هزار خانوار روستایی استان، در بیش از ۱۰۰ روستا به اینترنت پرسرعت همراه و خدمات مبتنی بر شبکه ملی اطلاعات دسترسی پیدا کردند.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی گفت: با توسعه شبکه ملی اطلاعات در سطح روستاها، ۸۰ مدرسه روستایی دیگر نیز که در این روستا‌ها قرار داشتند از طرح هوشمند سازی مدارس بهره‌مند شدند و رقم مدارسی که در استان از این محل به شبکه ملی اطلاعات متصل شده اند به هزار و ۵۰۰ مدرسه رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.