سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های شبکه فارس به مناسبت شب‌های قدر

صداوسیمای فارس زمزمه‌های عارفانه و عاشقانه مردم فارس در شب‌های قدر را پوشش میدهد.

معاون سیمای مرکز فارس گفت: ویژه برنامه احیای شب‌های قدر با ۶ دوربین از حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ علیه السلام از ساعت ۲۲:۳۰ تا ۳ بامداد بصورت زنده روی آنتن می‌رود.

علیرضا باغبان منش گفت: مراسم احیاء شب ۲۱ ماه مبارک رمضان علاوه بر شبکه فارس از شبکه شما هم پخش می‌شود.

او گفت: علاوه بر حرم مطهر شاهچراغ مراسم احیای شب‌های قدر از سه نقطه آرامگاه حافظ، حرم مطهر سیدعلاالدین حسین علیه السلام و یکی از روستا‌های بخش دشمن زیاری شهرستان ممسنی پخش خواهد شد.

معاون صدای مرکز فارس هم گفت: ویژه برنامه «باران اجابت» ویژه شب‌های قدر از ساعت ۲۲:۳۰ بصورت زنده از رادیو فارس پخش می‌شود.

یاسرجمالی گفت: پخش دعای جوشن کبیر، دعای ابوحمزه ثمالی، سخنرانی و دعای قرآن از مهمرین بخش‌های این ویژه برنامه است که شنوندگان را در شب‌های معنوی و پرفضیلت همراهی می‌کند.

او گفت: برنامه «شب‌های آسمانی» نیز که به فضیلت و آداب شب‌های قدر می‌پردازد از رادیو فارس پخش خواهد شد.

معاون فضای مجازی مرکز فارس هم گفت: تولید و انتشار اینفو گرافی اعمال شب‌های قدر، پوستر ویژه حضور کودکان و نوجوانان در کنار خانواده در مراسم شب احیا.

دریافت آثار مردمی و تصاویر ارسالی مخاطبان و انتشار در فضای مجازی و تولید فتوکلیپ از تصاویر مراسم شب‌های قدر در روستا‌ها و بقاع متبرکه استان فارس از مهمترین برنامه‌های فضای مجازی شبکه فارس است.

ابوالحسن کرمی معاون خبر مرکز فارس هم گفت: بخش‌های خبری ۱۱ و ۱۶ رادیو و ۱۶:۴۵ و ۲۰:۴۵ تلویزیون مراسم شب‌های قدر در سراسر استان را به طور ویژه پوشش می‌دهد و مراسم احیای شب‌های پرفیض قدر در شیراز و شهرستان‌های استان فارس برای پخش از بخش‌های خبری شبکه‌های سراسری نیز ارسال خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۱:۴۵ ۰۱ ارديبهشت ۱۴۰۱
سلام متاسفانه نوشته های دعای ابو حمزه ثمالی از حرم شاهچراغ، بد و نا خواناست