سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اراضی ملی در کرمان به طرح ملی مسکن واگذار شدند

به منظور طرح نهضت ملی تولید مسکن، الحاق ۴۷ هکتار اراضی دولتی در شهر محی آباد و ۲۰ هکتار اراضی دولتی در شهر صفائیه تصویب شد.

جلسه کارگروه زیربنایی، توسعه روستایی، عشایری، شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان کرمان امروز سه شنبه به ریاست موسوی آیت اللهی معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری و دبیری حاجی زاده مدیرکل راه و شهرسازی با حضور مدیران و رؤسای سایر دستگاه‌های اجرایی در محل سالن جلسات پیامبر اعظم (س) استانداری کرمان برگزار شد.

محوریت این جلسه، بازنگری طرح جامع شهر‌های محی آباد شهرستان کرمان و شهر صفائیه شهرستان رفسنجان در خصوص الحاق اراضی دولتی به میزان ۴۷/۷ هکتار در شهر محی آباد و ۲۰ هکتار شهر صفائیه رفسنجان بود که مورد بحث و بررسی قرار گرفت و برای طرح به جلسه شورای توسعه و برنامه ریزی استان کرمان ارجاع شد. 

علی حاجی زاده گفت: طبق قانون جهش تولید مسکن، مصوبات این جلسه پس از تایید شورای توسعه و برنامه‌ریزی استان کرمان، حکم مصوبه شورای عالی معماری و شهرسازی کشور را دارد و قابل اجرا است.

او افزود: تامین زمین در طرح جهش تولید مسکن در استان بر عهده مدیریت استان است و تامین زمین طرح نهضت ملی مسکن در شهر‌های استان به ویژه از روش‌های محدوده‌های بافت فرسوده، اراضی دستگا‌های دولتی طبق ماده ۱۰ قانون جهش تولید مسکن و الحاق اراضی دولتی در اولویت اداره کل راه و شهرسازی است که اقدامات زیادی در این خصوص انجام شده و نیاز به همکاری همه دستگا‌های دولتی دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.