سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح‌های مدارس شبانه روزی و روستا مرکزی در اردبیل

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: با اجرای طرح‌های مدارس شبانه‌روزی و روستا مرکزی کلاس چند پایه در استان کاهش می‌یابد.

کلام‌الله صفری گفت: از فرصت باقی مانده تا مهرماه باید نهایت استفاده را کرده و برای حل مشکلات موجود در مدارس بصورت جهادی وارد عمل شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان اردبیل می گوید: تا ۲۵ شهریورماه همه دانش‌آموزان باید ثبت‌نام شده باشند، نقل و انتقالات تعیین تکلیف شود و ثبت‌نام کتب درسی نهایی شده باشد.

او با بیان اینکه زمان باقی مانده تا مهر اندک است، بر لزوم جذب دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل، جلوگیری از افت تحصیلی و ایجاد انگیزه در اولیا و استفاده از ظرفیت‌های فرمانداری ، امام جمعه و دهیار برای ایجاد کلاس در روستاهای استان تاکید کرد.

صفری تامین به موقع صندلی دانش‌آموزی و معلمان مدارس ، تدوین تقویم روزشمار فعالیت‌های پروژه مهر ، اجرای مانور سرویس مدارس در روز ۲۳ شهریورماه ، تدوین برنامه ویژه استانی برای کنکور و میانگین نمرات ، برنامه‌ریزی کلاس‌های تقویتی و کلاس‌های توانمندسازی برای دبیران لازم‌التوجه و توجه به حوزه‌های بهداشت و سلامت، مشاوره، پرورشی و فرهنگی، تربیت بدنی را از اولویت‌های آموزش و پرورش استان ذکر کرد.

در سال تحصیلی پیش رو ۱۸ هزار و ۵۰۰ فرهنگی در ۲ هزار و ۵۰۰ آموزشگاه در قالب ۱۵ هزار کلاس درس در استان اردبیل برای انجام وظایف آموزشی حضور خواهند داشت.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.