سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آموزش‌های نظری انواع گواهینامه‌های رانندگی اختیاری شد

رئیس پلیس راهور استان با اشاره به اختیاری شدن آموزش‌های نظری در روند اخذ گواهینامه‌ گفت: لازم است به آموزش‌های عملی توجه بیشتری داشته باشیم.

سرهنگ"اسماعیل خوشوقت"در جمع مدیران آموزشگا‌های رانندگی گفت: با توجه به ابلاغیه جدید پلیس راهور ناجا، حضور در کلاس آموزش نظری برای متقاضیان انواع گواهینامه‌های رانندگی در آموزشگاه‌های رانندگی استان اختیاری است.

او افزود: در این میان آموزش‌های عملی تحت نظر مربیان آموزشگاه‌های رانندگی همچنان در حال انجام است و متقاضیان می‌بایست نسبت به طی دوره آموزش عملی مرتبط با نوع گواهینامه مربوطه اقدام کنند.

سرهنگ"خوشوقت گفت: متقاضیان انواع گواهینامه‌های رانندگی در صورت عدم تمایل به شرکت در کلاس‌های آئین نامه در زمان ثبت نام در آموزشگاه مربوطه، می‌بایست مراتب را به آموزشگاه اطلاع دهند و از اینرو معاف از پرداخت هزینه آموزش نظری خواهند بود.

رئیس پلیس راهور استان ادامه داد: ارتقای سطح کیفی آموزش شهروندان در امر رانندگی با کاهش خسارات جانی و مالی مربوط به تصادفات و امنیت و آرامش روانی جامعه نسبت مستقیم دارد و نقش مربیان آموزشگاه‌های رانندگی در ایجاد فرهنگ و نگرش صحیح در مهارت جویان بسیار پررنگ است.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان در پایان به اهمیت کار مدیران و مربیان آموزشگاه‌های رانندگی اشاره و عنوان کرد: مربیان و مدیران آموزشگاه‌های رانندگی با آموزش صحیح خود به کارآموزان نقش مهمی در چرخه ترافیک و تصادفات دارند و باید به کارآموزان خود اعتماد به نفس داده و به آن‌ها تذکر دهند که احتیاط و خونسردی در رانندگی نشانه ترس یا کم تجربگی راننده نیست بلکه نشانه‌های توانایی و آگاهی‌های یک فرد در هنگام رانندگی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.