سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مهلت ارسال آثار به جشنواره ملی تولیدات دفاع مقدس تمدید شد

مهلت ارسال آثار به دبیرخانه چهارمین جشنواره ملی تولیدات دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی تا ۱۵ دی ماه تمدید شد.

 امیر رضا خواب بینان، مدیر فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان گفت: چهارمین جشنواره ملی تولیدات دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی به منظور ترغیب و تشویق متخصصان و فعالان فضای مجازی در خلق آثار با محوریت دفاع مقدس و مقاومت و همچنین نمایش منسجم از ظرفیت‌های شناخته شده و ظرفیت‌های بالقوه سرمایه‌های دفاع مقدس و مقاومت در فضای سایبری به میزبانی استان کرمان برگزار می‌شود.

او افزود: مهلت ارسال آثار به دلیل استقبال علاقه‌مندان از این جشنواره و همچنین با توجه در پیش بودن هفته مقاومت و شرکت آثار تولید شده در هفته مقاومت به این جشنواره تا ۱۵ دی ماه ۱۴۰۱ تمدید شد.

خواب بینان بیان کرد: فعالان دفاع مقدس و هنرمندان می‌توانند آثار خود را در ۵ محور پایگاه‌های اطلاع رسانی و خبری، پیام رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی، نرم افزار‌های کاربردی، هنر‌ها و سرگرمی‌های دیجیتال و بخش آزاد در موضوعات دفاع مقدس، مقاومت، شهید حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم و وطن در قالب‌های پوستر، انیمیشن کوتاه، کلیپ، نقاشی دیجیتال و... به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

او تصریح کرد: قرار است مراسم اختتامیه چهارمین جشنواره ملی تولیدات دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی قرار است هفته اول بهمن ماه امسال به میزبانی استان کرمان برگزار شود.

مدیر فضای مجازی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کرمان بیان داشت: علاقه‌مندان برای شرکت در چهارمین جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت در فضای مجازی و ارسال آثار می‌توانند به آدرس http://defafestival.com مراجعه کنند.

برچسب ها: تولیدات ، دفاع مقدس
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.