سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام ۳۵ سفیر مقاوم سازی از بم به سراسر کشور

فرماندار بم از اعزام تعداد ۳۵ سفیر مقاوم سازی از بم به سراسر کشور خبر داد.

محمد برزنگ گفت: با توجه به اینکه همه مردم ایران در زلزله دلخراش سال ۱۳۸۲ با همه توان کنار مردم بم بودند، در زمان زلزله، شعار "ایران برای بم" و امروز بعد ازگذشت ۱۹ سال شعار "بم برای ایران" است.  

او با اعلام اینکه این ۳۵ سفیر مقاوم سازی در زمان زلزله در بم تجربه داشتند و در عمق زلزله بودند، افزود: این سفیران مقاوم سازی به همراه یک متخصص راه و شهر سازی در هر استان سه برنامه دارند که نشست با دست اندرکاران ساخت ساز نظام مهندسی شهرداری، نشست با انبوه سازان و بازدید از مناطق بازسازی استان‌ها که نیاز به بازسازی دارند از جمله این برنامه هاست.

برزنگ تصریح کرد: این سفیران تاکید دارند در صورتیکه در کشور ساخت و سازی انجام می شود، باید استاندارد‌های ساخت و ساز در آن رعایت شود و ناظرین ساخت و ساز نیز جدی‌تر نظارت کنند تا اگر دچار زلزله شدیم دیگر شاهد اتفاق مصیبت باری مانند بم نباشیم.  

فرماندار بم گفت: از همه مردم ایران که در زلزله بم همراه مردم بودند و باعث کمک و یاری مردم بم شدند تشکر و قدردانی می‌کنم، امروز تلاش داریم، تجربیات ساخت و ساز‌هایی که در بم انجام شده را به کل کشور انتقال دهیم.

برزنگ افزود: امروز بم یکی از مقاوم‌ترین و مستحکم‌ترین شهر‌های ایران در مقابل زلزله است.

او تصریح کرد: از کل مردم ایران دعوت می‌کنیم به بم سفر کنند؛ چرا که بمی‌ها بعد از گذشت ۱۹ سال از زلزله، همچنان مانند قبل آماده و پذیرای ایرانیان سراسرکشور هستند.

برزنگ بیان داشت: این سفیران به عنوان نمایندگان‌مردم دار الصابرین بم از ایرانیان دعوت می‌کنند به شهر تاریخی و زیبا بم سفر کنند؛ چرا که بم امروز برای همه مردم ایران است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.