سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صحرایی:

قیمت گوشت قرمز در بازار کرمانشاه باید منطقی شود

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه قیمت گوشت قرمز در بازار کرمانشاه باید منطقی شود گفت : قاچاق دام یکی از علل اصلی گرانی گوشت قرمز در بازار کرمانشاه است.

محمدطیب صحرایی استاندار کرمانشاه گفت : قیمت گوشت قرمز در بازار کرمانشاه فاصله معناداری با دیگر شهر‌ها دارد که این تفاوت باید با اقدام کارشناسی هر چه زودتر اصلاح شود.

وی افزود: استانی که تولید کننده گوشت در کشور است باید شهروندانش هم به گوشت بهداشتی با قیمت مناسب دسترسی داشته باشند.

استاندار کرمانشاه تصریح کرد: در برنامه بازدید از کشتارگاه بیستون آخرین وضعیت تأمین و عرضه گوشت قرمز و دلایل قیمت نامناسب آن در بازار کرمانشاه بررسی شد.

صحرایی بر ضرورت ساماندهی بازار گوشت بر اساس یک برنامه مدون و در یک زمان قابل قبول تاکید کرد و گفت: اگر همه کسانی که در چرخه تأمین و عرضه گوشت فعال هستند با دغدغه مندی و دلسوزی در این عرصه فعالیت کنند حتماً قیمت و کیفیت گوشت در استان کرمانشاه بهتر خواهد شد.

وی یکی از عوامل افزایش قیمت‌ها در بازار گوشت را قاچاق دام دانست که باید مسیر‌های آن مسدود شود.

استاندار کرمانشاه عنوان کرد: امکان صادرات دام مازاد استان کرمانشاه نیز تنها در صورتی فراهم خواهد شد که این کار به افزایش قیمت‌ها دامن نزند.

وی عرضه غیربهداشتی گوشت را یکی دیگر از معضلات این حوزه دانست و گفت: روند عرضه گوشت حتماً باید به صورت سالم و بهداشتی باشد و سلامت شهروندان را به خطر نیاندازد .

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۱۶ ۱۵ دی ۱۴۰۱
کاش ی ذره هم به فکر مردم بودن ب خصوص تولیدکنندگان و دامداران سالهاست که گوشت تو رستورانها داره بالای ۵۰۰تومن به مردم عرضه میشه تو ساندویچیا هم همینطور
تولید گوشت کمتر از کیلویی۴۰۰تومن ضرر داره برای تولید کننده کو گوش شنوا