سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حکم اعدام ۲ تن از عوامل اصلی شهادت سیدروح‌الله عجمیان اجرا شد

محمدمهدی کرمی و محمد حسینی، عوامل اصلی جنایتی که منجر به شهادت مظلومانه، سیدروح‌الله عجمیان شد صبح امروز به دار مجازات آویخته شدند.

دوازدهم آبان ماه بود که تعدادی از اغتشاشگران در اطراف آرامستان بهشت سکینه و کمالشهر کرج به بهانه شرکت در مراسم چهلم یکی از جانباختگان اغتشاشات با ایجاد ناآرامی و ریختن سنگ و چوب و نخاله‌های ساختمانی، اقدام به بستن آزاد راه کرج – قزوین و اختلال در عبور و مرور خودروها، تخریب اموال عمومی و خصوصی و ضرب و جرح مامورین کردند.

در حوادث این روز، سیدروح‌الله عجمیان یکی از حافظان امنیت مظلومانه به شهادت رسید.

شهید عجمیان بدون هیچ سلاحی به همراه تعدادی از مردم که به جهت انسداد آزادراه در ترافیک مانده بودند در حال کمک جهت رفع انسداد بود و در این حین به صرف اینکه لباس بسیجی بر تن داشت مورد حمله اغتشاشگران قرار می‌گیرد و تعدادی از آن‌ها با قساوت و بی‌رحمی وی را به شهادت می‌رسانند.

در پی این حادثه تلخ و ناگوار، بلافاصله پرونده‌ای در دادسرای امور جنایی و جرایم خاص کرج تشکیل و بازپرس مربوطه دستورات قضایی لازم را جهت شناسایی و بازداشت متهمان به اداره کل اطلاعات استان البرز صادر می‌کند.

در این پرونده در مجموع برای ۱۶ نفر از متهمان قرار جلب به دادرسی و کیفرخواست صادر و در تاریخ ۹ آذر جلسات دادگاه انقلاب اسلامی و دادگاه کیفری یک استان البرز برای رسیدگی به اتهام افراد دخیل در شهادت روح الله عجمیان و حوادت آن روز بهشت سکینه کرج آغاز شد.

در جلسات دادگاه متهمان صراحتا نحوه شهادت سید روح‌الله عجمیان را تشریح و به نقش خود در این جنایت اعتراف کردند. همچنین تصاویر و اسناد مرتبط با این واقعه نیز در دادگاه به نمایش در آمد.

مروری بر اقدامات جنایتکارانه محکومان

پس از دستگیری عوامل شهادت سیدروح الله عجمیان، در بازسازی صحنه جرم متهمان نحوه قتل را بازسازی کردند.

همچنین اظهارات و اقاریر صریح و متعدد متهمان مبنی بر ارتکاب جرایم و تشریح صحنه جرم، کشف آلات و ادوات جرم از متهمان، بازبینی تلفن همراه آن‌ها و کشف مطالب مجرمانه، تصاویر و فیلم‌های منتشر شده از روز حادثه مبنی بر نحوه به شهادت رساندن مدافع امنیت شهید سید روح الله عجمیان نیز تماما اتهامات متهمان را اثبات می‌کرد.

روایت محمد مهدی کرمی از روز شهادت شهید عجمیان در جلسه دادگاه

محمدمهدی کرمی، متهم ردیف اول پرونده، در جلسات دادگاه با تشریح کامل اقدامات خود در روز حادثه گفت: شب یازدهم آبان ماه بود که یکی از دوستانم به من پیام داد و گفت فردا دوازدهم آبان روز چهلم حدیث نجفی است و ما هم برای حضور در آن مراسم آماده می‌شویم لذا من هم قصد کردم که در این مراسم حاضر شوم. در روز ۱۲ آبان نزدیک ۱۱ صبح بود که به ترافیک اتوبان رسیدم. از ماشین پیاده شدم و با افراد حاضر در صحنه شعار دادم و به سمت مأمورین سنگ پرتاب کردم. در ادامه به سمت زیرگذر که رفتم مشاهده کردم که جمعی از افراد در آنجا تجمع کرده‌اند؛ لذا در ادامه من هم به این جمع پیوستم و شنیدم که فردی فریاد می‌زند بسیجی بسیجی. در ادامه دیدم که بسیجی روی زمین افتاده و دو الی سه نفر بالای سرش ایستاده‌اند و با سنگ و چوب به سر و صورتش ضربه می‌زنند. هر کسی یکی دو تا مشت میزد و فرار میکرد.

وی گفت: همینطور که شهید با دست خالی در حال فرار بود، سنگ، چوب و… به سمتش پرت میکردند و افرادی که وی را می‌زدند بالای ۳۰ تا ۴۰ نفر بودند.

وی در رابطه با اقدامات خود نیز گفت: دستم را انداختم سمت شانه راستش و چرخاندمش و بعد با یک سنگ به سرش ضربه زدم. بعد از اینکه این سنگ را زدم با مشت سه ضربه به سرش وارد کردم. بعد شهید را دیدم که زمین افتاده و در همین حالت یک نفر روی پهلو و دنده سمت راستش میپرید.

وی ادامه داد: بعد از اینکه اطراف شهید خلوت شد به سمتش رفتم و با پا یک ضربه به وسط پاهایش و دو ضربه به زانوهایش زدم.

در همین حین یک فرد آمد و ۳ الی ۴ ضربه چاقو به سمت ناحیه شکم و پهلو شهید وارد کرد و بعد از اینکه چاقو را زد و از روی شکمش بلند شد من پا‌های او را گرفتم و به سمت جلوی خاور روی زمین کشیدم که در همین لحظه کفش هایش از پاهایش در آمدند و با آن‌ها ۲ تا ضربه به سمت صورتش زدم و بعد یک ضربه با پای چپ به سر و گردن و ۲ الی ۳ ضربه هم با کفش به صورتش وارد کردم.

در جلسات دادگاه، فیلم و تصاویر اقدامات محکوم علیه کرمی نسبت به شهید عجمیان نیز به نمایش درآمد.

روایت سید محمد حسینی از روز حادثه و نحوه شهادت شهید عجمیان در جلسه دادگاه

سید محمد حسینی فرزند سید حسن متهم ردیف دوم این پرونده است، فردی که با چاقو ضرباتی به شهید وارد کرده است.

وی در جلسه دادگاه اقداماتش در زمان شهادت شهید عجمیان را تشریح کرد و گفت: من جزو آخرین نفراتی بودم که به بالای سر شهید عجمیان آمدم، افرادی به شهید توهین می‌کردند و به وی لگد می‌زدند.

وی همچنین صراحتا در دادگاه اعلام کرد: چاقوی خود را دو مرتبه و به عمق دو بند انگشت به بدن شهید عجمیان فشار دادم و در مرتبه سوم کمی به داخل بدن وی وارد کردم.

در رابطه با اقدام جنایتکارانه محکوم حسینی در روز حادثه، دیگر متهمان پرونده نیز صراحتا وی را به عنوان فردی معرفی کردند که به شهید چاقو زد و با توجه به اینکه سیدمحمد حسینی در آن روز پیراهن قرمز به تن داشته حتی قبل از شناسایی و بازداشت ایشان، سایر متهمانی که قبل از وی بازداشت شدند همگی اظهار داشتند کسی که لباس قرمز داشته چندین ضربه چاقو به شهید زده است.

محمدمهدی کرمی در دادگاه زمانی که حادثه را در حضور سید محمد حسینی تشریح میکرد گفت: یک فرد آمد و با ۳ الی ۴ ضربه تقریبا به اندازه دو بند انگشت با چاقو به سمت ناحیه شکم و پهلو شهید ضربه وارد کرد.

قاضی از کرمی پرسید: چه کسی با چاقو به دنده شهید ضربه کرد؟

کرمی به محمد حسینی اشاره کرد و گفت: این فرد با چاقو به ناحیه شکم و پهلوی شهید ضربه زد.

همچنین تصاویر و فیلم‌هایی که از روز حادثه بدست آمده است نشان می‌دهد، متهم در زمان انسداد اتوبان تهران – کرج و در زمان شهادت شهید سید روح الله عجمیان حضور فعال داشته و تصاویری از زمانی که سنگ در دست داشته نیز منتشر شده است.

در نهایت پس از برگزاری جلسات دادگاه، ختم رسیدگی از سوی دادگاه اعلام و در تاریخ ۱۳ آذر، احکام اولیه این پرونده صادر گردید.

براساس احکام صادرشده اولیه محمدمهدی کرمی و سیدمحمدحسینی، به اتهام افساد فی الارض از طریق ارتکاب جرایم علیه امنیت کشور، حمله به مامورین حافظ امنیت و جنایت علیه تمامیت جسمانی افراد که موجب اخلال شدید در نظم عمومی و ناامنی در کشور و منتهی به شهادت سید روح الله عجمیان گردید به اعدام محکوم شدند.

بر اساس این گزارش احکام صادره پس از اعتراض متهمان در دیوان عالی کشور مورد بررسی مجدد قرار گرفت و رای دیوان عالی کشور بعد از بررسی دقیق پرونده درخصوص فرجام‌خواهی متهمان پرونده شهادت سیدروح‌الله عجمیان صادر شد.

با توجه به قرائن و مستندات موجود در پرونده، دیوان عالی کشور، فرجام‌خواهی محکومان محمد مهدی کرمی و سید محمد حسینی را وارد و موجه تشخیص نداد و حکم صادره شده از دادگاه را به استناد بند الف ماده ۴۶۹ قانون آیین دادرسی کیفری تایید نمود.

برهمین اساس و پس از طی تمام مراحل قانونی و تایید رای از سوی دیوان عالی کشور، حکم اعدام محکومان محمد مهدی کرمی و سید محمد حسینی صبح امروز اجرا شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۴۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۲:۲۲ ۲۹ فروردين ۱۴۰۲
راه شهید عجمیان ودیگر شهیدان امنیت و تمامی شهیدان دفاع مقدس و شهیدان مدافع حرم ادانه دارد جانم فدای رهبرم سید علی خامنه ای اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل الفرجهم
ناشناس
۲۲:۱۳ ۱۸ دی ۱۴۰۱
محمد قبادلو را هم هر چه زودتر اعدام کنید
ناشناس
۱۹:۲۰ ۱۸ دی ۱۴۰۱
فقط سنگسار. همانطور که مانند گرگ شهید را ذره ذره کشتند باید ذره ذره کشته شوند.
خدا روح شهید را با ابا عبدالله محشور کنه...
ناشناس
۱۷:۰۴ ۱۸ دی ۱۴۰۱
خیلی شبیه کربلا بود بسیار مظلومانه به شهادت رسید
قلبم آتش گرفت وقتی این وحشی گری و جنایت رو دیدم
شهادت عجمیان شبیه امام حسین علیه السلام و مختار بود
ناشناس
۱۴:۲۶ ۱۸ دی ۱۴۰۱
حکم اعدام هم برای این وحشی های بی ناموس کمه اینا رو باید زجر کش کنن
ناشناس
۱۴:۰۸ ۱۸ دی ۱۴۰۱
به خدا قسم مشکلات فرهنگی و فضای مجازی خیلی بدتر از مشکلات اقتصادیه و عامل بوجود آورنده مشکلات اقتصادی هست تا فرهنگ رو درست نکنید اقتصاد درست نمیشه میدونم بی ربطه اینو در جواب اینایی که تو هر صفحه ای سعی میکنن با طرح مشکلات اقتصادی ذهن مردم رو از مسئله مطرح شده منحرف کنند.
آیدین پسر حسنعلی
۱۳:۲۰ ۱۸ دی ۱۴۰۱
از گرونی و تورم و فقر و بدبختی مردم گزارش تهیه کنید چرا کسی فکری چاره ای به حال اقتصاد داغون نمیکنه له شدیم زیر گرونی
ناشناس
۱۲:۱۴ ۱۸ دی ۱۴۰۱
شهیید عجمیان مظلوم
ناشناس
۲۱:۳۴ ۱۸ دی ۱۴۰۱
روانی ها لطفا منفی بدید
علی
۱۰:۱۸ ۲۰ دی ۱۴۰۱
ولله اونا که منفی میدن بی شرف هستند
کشتن در همه جنبه ها بد هست اما خدا در قرآن آورده با کفار بجنگید و آنها را بکشید الان این حرامزاده هایی که یک شیعه و یک مومن را به فجیع ترین وضع ممکن کشتند و مانند آقا ابا عبداللهاحسین (بلا تشبیه البته) سر صبر و به صورت بسیار فجیع کشتند قطعاً جزو کفار هستند و باید بلا استثنا همشون قتل عام شوند.
مرگ بر اختشاشگر وحشی
ناشناس
۱۲:۰۳ ۱۸ دی ۱۴۰۱
سلام و درود به پراید ۲۹۳ میلیونی به کجا داریم میریم
ناشناس
۱۲:۳۱ ۱۸ دی ۱۴۰۱
مگر اینجا صفحه خودروست؟
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۸ دی ۱۴۰۱
و درود به گرانیهای افسار گسیخته
محسن
۱۳:۲۳ ۱۸ دی ۱۴۰۱
چه گلوله نمکی بودی خبر نداشتیم
ناشناس
۰۸:۴۲ ۱۸ دی ۱۴۰۱
یه بار فایده نداره باید دوباره اعدام بشن الله اکبر
ناشناس
۰۸:۲۱ ۱۸ دی ۱۴۰۱
خداوکیلی اعدام دو نفر کم بود .این شهید حداقل۱۰ تا اعدامی باید میداشت بنظرمن تمام اون اشخاصی که حتی یه لگد کوچولو زدن به شهید در قیامت حکم قاتل رو دارن و جزا میشن منتظر لحظه بعد از مرگشون باشن
ناشناس
۰۷:۰۶ ۱۸ دی ۱۴۰۱
ای بابا چ اتفاقاتی افتاد تو چند ماه
ناشناس
۲۳:۲۹ ۱۷ دی ۱۴۰۱
جهل بزرگترین دشمن انسان است ،این نشون داد که ما هر کدوممون یه داعشی در وجودمون داریم که با جهل شعله ور میشه ،خوبه قبل هر کاری خوب فکر کنیم و به آثار کارهامون پی ببریم ،خدا به هممون رحم کنه و ریشه جهل رو از این مملکت ریشه کن کنه ،آمین.
ناشناس
۰۸:۱۹ ۱۸ دی ۱۴۰۱
عوامل ریشه جهل داخلیش نماند !!! ولی خارجی فعلا افتاده دست رسانه های معاند که بصورت روان شناسانه کاملا حرفه ایی در انتقال اخبار دروغ نتیجه گراست و مستمر با تزریق احساس پوچی و هیجانات کاذب و رفتن بر روی اعصاب و روان و ذهن جوان و نوجوان برای بهره برداری در فرصت مناسب نگه میدارد و همچنان راه مقابله با دشمن را در کوچه پس کوچه ها گم کرده ایم و خسارت جانی و مالی میدهیم!!!
ناشناس
۲۳:۰۶ ۱۷ دی ۱۴۰۱
آن دکتر محارب جایش خالیست؟!
کریمی
۲۲:۴۴ ۱۷ دی ۱۴۰۱
یعنی این شیوه اغتشاشگرها، منو یاد یک چیزی می ندازه...
دقیقا یاد زامبی ها می افتم..نامردا در اغتشاشات مثل زامبی ها یک نفر رو نشون می کنند (همینطوری الکی بدون هیچ حکمی و عقلی) بعد رو سرش خراب می شن و ر بلایی دلشون خواست، سر طرف در میارن
دست اخر اگر گیر نیفتند، با خودشون میگن"حقش بود"
اگر هم گیر بیفتند میگویند"تحت تاثیر فضای مجازی قرار گرفتیم"
و اگر مجازات ها اعمال نمیشد، این ذهنیت در عوام شکل می گرفت که مثلا بسیجیه لابد حقش بوده...
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۷ دی ۱۴۰۱
مردم باید فورا شهرا رو ترک کنن تا تلفات به حداقل برسه و 500 لیتر آب و 50 کیلو روغنم ذخیره کنن
صمد
۲۲:۰۷ ۱۷ دی ۱۴۰۱
زنده باد قوه قضائیه
فتانه
۲۲:۰۳ ۱۷ دی ۱۴۰۱
تشکر تشکر
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
باید در انظار خلق اعدام بشن تا مردم هل هله و شادی کنن در مرگ این ملاعین
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۷ دی ۱۴۰۱
اعدام
ناشناس
۲۱:۵۲ ۱۷ دی ۱۴۰۱
اغتشاشگران بدانند تا آخرین قطره خون‌ ايستاده ایم مقابل وحشی گری های شما
U-238
۲۱:۵۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
که راهت را ادامه خواهیم داد. ای شهید. قسم به اسم آزادی. به لحظه ای که جان دادی. والله و هفت آسمان. شهید برادرم سید روح الله عجمیان.
ناشناس
۲۱:۴۸ ۱۷ دی ۱۴۰۱
وقتی اغتشاشات داغ شده بود خیلی ناراحت بودم گفتم برم از وطنم دفاع کنم بعد منو بکشند (شهید کنن) برای کی ؟ برای امنیت مردم که معلوم نیست خوب ان یا بدند ؟ برای کی؟ اما
حالا که ایرانم اروم شده دارم به حال این شهدا حسرت میخورم .
اینا بودند که در مواقع خطر با دلی محکم نه برای امنیت فقط و نه برای جلوگیری از دست درازی کشور های گرگ فقط بلکه برای خدا جانفشانی کردند . به خاطر اونها بود که الان کشور اروم شده.
ناشناس
۲۱:۳۹ ۱۷ دی ۱۴۰۱
آیه قرآن کریم هستش :
ای پیامبر هرگز مپندار کسی که در راه خدا کشته شده باشد از مردگان باشد
بلکه در حقیقت شهیدان در بهشت هستند و با لطف و رحمت پروردگار متعال به آن ها روزی داده می‌شود

شهید عجمیان در بهشت است
فریبرز
۲۱:۲۲ ۱۷ دی ۱۴۰۱
با همه کسانی که جوانان پاک این سرزمین را شهید کردند همینطور باید قاطعانه برخورد شود
ناشناس
۲۰:۴۵ ۱۷ دی ۱۴۰۱
آیه ۲۹ سوره مبارکه دخان
نه آسمان و زمین بر آنان گریست و نه مهلتی به آنان داده شد.
ناشناس
۱۱:۴۲ ۱۸ دی ۱۴۰۱
برای دین زدایی ما هم در بیماری افراط و تفریطی که در منطقه دشمن ساخته (ترک واجبات و عمل به مستحبات) گیر افتاده ایم با احترام به آیه های قرآن کریم مراقب گناه انتخاب گزینشی از آیات کریمه باشید !!!
ناشناس
۱۳:۱۷ ۱۸ دی ۱۴۰۱
بی ربط نیست برو از یه دانشمند یا عالم دینی بپرس و تفسیر به رای نکن لطفا
ناشناس
۱۳:۱۸ ۱۸ دی ۱۴۰۱
الان این چه ربطی به عمل به مستحبات و ترک واجبات داشت خدایی ؟؟؟؟؟
ناشناس
۱۳:۲۲ ۱۸ دی ۱۴۰۱
وقتی مهلت گناهکاران و ظالمان به اتمام میرسه و حکم عذابشون نازل میشه دیگه اون موقع مهلتی به آنها داده نمیشه. این آیه بی ربط به مجازات قساوت مندانی مثل اینا نیست
مبارز _ صادق خلخالی
۲۰:۱۶ ۱۷ دی ۱۴۰۱
حکم اسلامی و قانونی قصاص ، باید به همان روش ارتکاب جنایت انجام می گرفت. این ها را باید به همان ترتیب انجام جرم ، اعدام می کردند.
اگر در زمان فتنه 88 ، مرتکبین جرم و عوامل ایجاد آن بدعت ، در ملاء عام گردن زده می شدند ، نه فرصت حضور مجدد (با تقلب) در مناسب دولتی می یافتند و نه مجالی برای تلاش مذبوحانه برای شرارت های بعدی. تا این که 8 سال نکبت و رنج و بدبختی مردم را رقم بزنند و حالا راست بگردند و به نظام و ملت نیشخند بزنند.
اگر جنایت کهنه نمی شود ، مسببین کهنه کار فتنه گر باید در اسرع زمان ، بی محاکمه ، مجازات شوند. با تبر کند گردن زده بشوند نه با طناب دار ، که لااقل لحظه ی سقط شدن کمی درد بکشند.

هیهات من الذله
ناشناس
۱۹:۵۹ ۱۷ دی ۱۴۰۱
لطفا محمد قبادلو را هم هر چه زودتر اعدام کنید... این قاتل شیطان صفت با ماشین تعدادی از نیروهای زحمتکش پلیس رو زیر گرفته بود و باعث رخمی شدن و شهید شدن یکی از نیروهای امنیت مدافع کشور شده بود، منتظر اجرای حکم این قاتل بی رحم هستیم.
ناشناس
۲۱:۳۷ ۱۸ دی ۱۴۰۱
آسیاب به نوبت
ناشناس
۱۸:۵۵ ۱۷ دی ۱۴۰۱
بازی داره به جاهای حساسش میرسه
ناشناس
۱۹:۵۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
چی
مبارز _ صادق خلخالی
۲۰:۱۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
مواظب باش گیم اور نشی
فلفل
۱۸:۲۶ ۱۷ دی ۱۴۰۱
سزای قاتل چاقوکش و هرزه های عربده کش آدمکش،اعدام است. تشکر از قوه قضائیه.
محسن
۱۳:۲۷ ۱۸ دی ۱۴۰۱
اعدام نه قصاص درسته ، صریح آیه قرآن
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۷ دی ۱۴۰۱
به درک واصل شد تف به شرفش
انشالله امثال دایی و کریمی و سایر بازیگران که از این اغتشاشات حمایت میکردن هم به درک واصل بشن
فبای ذنب قتلت؟
۱۸:۱۳ ۱۷ دی ۱۴۰۱
به کدامین گناه ؟؟؟
شهید عجمیان بیچاره فقط بخاطر رفع راهبندان شهید شد آیا همچنین تروریستهایی که یک نوجوان و یا فردی پر عنفوان جوانی را اینگونه با سنگدلی و بی رحمی تکه پاره کردند و اینقدر مورد ضربت قرار دارند و با وحشیانه ترین حالت به شهادت رساند سزایشان ابتدا تکه تکه کردنشان بود و سپس اعدام
دست قوه قضاییه بی بلا و لعنت بر غربگدایان و مزدوران غربی و خودفروشان وطن فروش
ناشناس
۱۷:۴۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
انشالله خدا از سر تقصیراتشون بگذره و بیامرزدشون
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۷ دی ۱۴۰۱
کار اینها تقصیر نیست ،جنایت است.
مبارز _ شهید عجمیان
۲۰:۱۳ ۱۷ دی ۱۴۰۱
دعایی باطل کردی ، نه به آن ملعونین می رسد ، بلکه دامان خودت را خواهد گرفت.
ناشناس
۲۱:۵۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
کافران را یکسان است برای آن ها چه آمرزش بخواهی چه نخواهی هرگز بخشیده نخواهند شد
ناشناس
۱۷:۲۴ ۱۷ دی ۱۴۰۱
این کثافتای شمر اعدام کمترین حقشون بود بقیش ایشالا جهنم‌
ناشناس
۱۷:۱۴ ۱۷ دی ۱۴۰۱
چرا عاقل کند کاری که با آرد پشیمانی ؟؟؟
اگر انسان اینطور وقتها به ندای وجدان گوش دهد اسیر شیطان و قساوت قلب نمی شود و کاری نمی کند که پشمانی از آنهم سودی نداشته باشد .

اعتراض درست و منطقی اشکالی ندارد ولی قساوت قلب و بی جدانی نه تنها هیچ کاری را اصلاح نمی کند
بله انسان قسی القلب تاوان کارش را پس خواهد داد
ناشناس
۱۷:۵۲ ۱۷ دی ۱۴۰۱
اعتراض =آغازگر آشوب و جنایت و فتنه
زاگرسیان
۱۸:۱۵ ۱۷ دی ۱۴۰۱
عاقل نه
نادان ،احمق ،تروریست،مزدور،وطن فروش،گاگول،درنده و درندخو و گر نه عاقل انسانیت و فهم و درک و شعور و اخلاق را حداقل دارد
مهدی
۱۷:۰۴ ۱۷ دی ۱۴۰۱
خدا لعنت کنه تو و امثال تو را که افرادی که بیگناه هستن را کشتید .....خدا لعنت کنه.
ناشناس
۱۷:۰۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
چندبار دیگه این دیالوگ رو بخونید
فکر کنم بهترین دیالوگ برای فهم فتنه اخیر است
یک پزشک با درآمد ماهیانه ۱۰۰ میلیون تومان یک کارگر مستضعف که اجاره نشین هم بود را زیر ضربات لگد کُشت.....
این فتنه،فتنه اغنیا هست علیه انقلاب مستضعفان . فتنه شکم پرها هست که بر سر سفره این انقلاب فربه شده اند علیه مستضعفینی که جان خود را فدای این کشور و انقلاب کرده اند
فتنه شهوت پرستان هست که جز آزادی جنسی و بی بندباری هدف دیگری ندارند علیه انسانهای وارسته و پاکدامن که هدفی جز حفظ حریم اخلاق و حیا در جامعه ندارند.....
این شهید عجمیان عجب روح بزرگ و وارسته ای دارد که اینگونه خونش معیار شناخت حق و باطل شده است....
روح شهید قرین رحمت الهی
مبارز _ شهید جهان آرا
۰۵:۰۸ ۲۰ دی ۱۴۰۱
آفرین
بسیار درست
سپاس
ناشناس
۱۶:۵۵ ۱۷ دی ۱۴۰۱
درود برقوه قضاییه
مر قانون باید اجرا گردد وگرنه میشه قانون جنگل
ناشناس
۱۶:۵۲ ۱۷ دی ۱۴۰۱
اعدام اعدام اعدام و باز هم اعدام
ناشناس
۱۶:۴۹ ۱۷ دی ۱۴۰۱
خدا لعنتتون کنه..ان شاءالله بقیه اغتشاشگرا هم اعدام بشن
ناشناس
۲۱:۴۲ ۱۷ دی ۱۴۰۱
بقیه اغتشاشگران شاید جرمشون به اندازه اعدام نباشه
اشتباهی مثبت دادم
ناشناس
۱۶:۴۵ ۱۷ دی ۱۴۰۱
عالی.
صادق
۱۶:۲۵ ۱۷ دی ۱۴۰۱
فقط اعدام هیچ رحمی به این کثافت ها نکنید مثل خودشون که جوانان این مملکت رو به خاک و خون می کشند رفتار کنید آخه داعش دیگه سر میبره میره و اینها روی داعش رو هم سفید کردن به محض دستگیری اعدام کنید وقتی فیلم و اعترافات هست دیگه مجال ندهید همه رو اعدام کنید چون نیت شون کشتن بوده حالا دیرتر رسیدن یا کمتر کتک زدن نیت همه یکی بوده
حسین
۱۶:۲۰ ۱۷ دی ۱۴۰۱
جگرم خنک شد با این که ناراحت هستم
امیر
۱۶:۱۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
سلبریتیهای وطن فروشان با بیسوادیتون بیاید تحویل بگیرید یاعت بانی تمام این قتلها شماها هستید کاش شما را دادگاهی کنن تا از این غلطها نکنید
ناشناس
۱۶:۱۰ ۱۷ دی ۱۴۰۱
خوبه درس عبرت بشه برای جوانان جو زده ای که افکار شوم در سر دارند
ناشناس
۱۶:۰۹ ۱۷ دی ۱۴۰۱
مولوی عبدالحمید فتنگر جمعه بعد این قاتلان رو شهید اعلام میکنه .انشاالله خدا این فتنه گر را بین مردم بلوچ رسوا کند تا فریبش را نخورند.
مبارز
۰۵:۱۱ ۲۰ دی ۱۴۰۱
نگران نباش
به زودی عبدالپلید شیطان زهی را مانند اربابش(ابلیس خبیث) ذبح می کنیم و پوستش را پر از کاه کرده ، برای عبرت آموزی ، بر دروازه ی معبدش آویزان خواهیم کرد.
مبارز _ شهید جهان آرا
۰۵:۱۱ ۲۰ دی ۱۴۰۱
نگران نباش
به زودی عبدالپلید شیطان زهی را مانند اربابش(ابلیس خبیث) ذبح می کنیم و پوستش را پر از کاه کرده ، برای عبرت آموزی ، بر دروازه ی معبدش آویزان خواهیم کرد.
به نام حق
۱۶:۰۹ ۱۷ دی ۱۴۰۱
کاش جمهوری اسلامیه ایران در دستگیری و صدور حکم سریع مفسدین اقتصادی چون بابک زنجانی و خاوری و هزاران نفر دیگه که سرمایه ملی رو میبرن و ناپدید میشن اینقدر پیگیر بود
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۷ دی ۱۴۰۱
واقعا دلم می سوزه که چرا بعضی افراد عاقبتشون اینجوری میشه خدا عاقبتمون رو ختم بخیر بکنه
ناشناس
۱۸:۱۸ ۱۷ دی ۱۴۰۱
دلت نسوزه عقل داشتن میتوانستند انتخاب کنن و فهم و درک و شعور بکار ببرند جوانی را اینگونه و همانند گله گرگها ندرند
هزاران هزار آه و افسوس و درد بر این نوجوان مظلوم و مدافعان کشور مان و هزاران هزار لعنت بر افراد سنگدل و گرگ صفت و درنده و وحشی و تروریست
فلفل
۲۳:۱۸ ۱۷ دی ۱۴۰۱
وقتی کسی سرنوشتش را بدهد دست امثال مریم قجر رجوی هرزه ادمکش و جنایتکار ،معصی علی‌نژاد عقده ایی ایضا تن فروش وطن فروش و امثال اینها ،سرنوشتش همین خواهد شد.
عربها ضرب المثل جالبی دارند :
اذ کان غراب دلیل قوم
یمر بهم الی جیف الکلاب..
یعنی :
وقتی کلاغ (زاغ که عموما مردار خوار است)ر راهنمای گروهی یا قومی شود ،آنان را به سمت لاشه سگ خواهد برد!
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۷ دی ۱۴۰۱
سلام لطفابابک زنجانی وبقیه اختلاسگران راهم اعدام کنند
ناشناس
۲۳:۱۹ ۱۷ دی ۱۴۰۱
البته باید با مفسدان اقتصادی برخورد شدید شود اما حکم قتل ؛قصاص است. یعنی اعدام.
محمد
۱۵:۵۹ ۱۷ دی ۱۴۰۱
الهی شکر
مریم
۱۵:۳۹ ۱۷ دی ۱۴۰۱
روحش شاد خداوند به پدر مادرش صبر جمیل دهد
انشاالله ما رو شهید عجمیان که مثل مولایش بدنش رو همانطور با اگد مشت چاقو نیزه تکه تکه کردن به شهادت رسوندن این شهید عزیز ومظلوم رو خدا تمام قاتلهاشون رو نابود کنه به عذاب علیمش در دنیا وقبر وقیامت گرفتار بشن خداوند این عذاب رو برای همه قاتلهاش از اونجایی که فکرش رو نمیکردن براشون فرستاد که من اگر بخواهم عذاب رو برای کسانی که از دستورات من سرپیچی کردن اینطور میفرستم در راه در سفر در حرکت بودن خداعذابشون کرد خدا اینطور دشمنانش رو رسوا ودستشون رو رو میکنه انقدر مخفیانه ودخفا با دستورات خدا عناد ودشمنی کردن که خدا اینطور رسوا وعذابشون کرد وشهید عزیز عجمیان رو وسیله ای برای بی ابرویی همه قاتلانش قرار داد وفرمود اینها همان شمر زمانه شما هستن وبصیرت داشته باشید در ظاهر انسان اما مثل یک گرگ وحشی خون اشام واز هند جگر خوار پلید کثیفترن من اینچنین دشمنانم رو خوار و ذلیل میکتم مشکل انها اقتصادی نبود انها قاتلان زنجیری بودن در بین این قاتلان دکتر بود اخه کثافت قاتل تو درد چی بود تو که گفته بودی من ماهی ۵۰ میلیون تا ۱۰۰ میلیون البته دروغ میگه بیشتر در امد داشتی این نظام واین بچه بسیجی چیکارت کرده بود غضب خداوند دامنشون رو گرفت انشاالله هم دراین دنیا هم قبر وقیامت همینطور بسوزن ‌.
خوشا به سعادت شهید عجمیان شهید شده ومزد اعمال خودش رو گرفته وزنده وپیش خداوند روزی میخورد وتا ابد یاد ونامش زنده وابدی هست روحش شاد
ناشناس
۱۵:۳۳ ۱۷ دی ۱۴۰۱
سازندگان فیلم و سریال ببینید که همه افرادی که نامی از ائمه دارند معصوم نیستند و به ذات است پس لطفا در سریالها فقط از نامه اصیل ایرانی برای بدکاران استفاده نکنید ....
زاگرسیان
۱۵:۲۰ ۱۷ دی ۱۴۰۱
درود بر حافظان دین و کشور
با تروریستها و مزدوران داخلی باید قاطع بود و قاطعانه برخورد کرد این درندگان داعشی صفت و مزدور غربگدا شایسته رحم و ترحم نبودند و نیستند
یه دهه هفتادی
۱۵:۱۶ ۱۷ دی ۱۴۰۱
از قوه قضاییه خیلی تشکر میکنم یکم دلمون آروم گرفت که این بیشرفها و بی غیرتهارو سریع اعدام کردید و ای کاش ۲ بار اعدام میکردید یک بار اعدام برای اینها کم بود تا اینا و امثال اینا اشن درس عبرت بگیرن بسیجی یا هرکسی با هر تیپ و شخصیتی صاحب دارن و تقاصشونو میگیرن

منتظر اعدام تک تک عاملان شهادت شهید آرمان علی وردی هستیم
مبارز _ صادق خلخالی
۲۰:۲۰ ۱۷ دی ۱۴۰۱
قانون اسلامی باید در مورد همه ی حرامیان یکسان انجام گیرد
علی
۱۵:۰۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
باید با همه اغتشاش گران همین برخورد شود
الحمدلله که مماشات نیست
م.ح
۱۴:۵۹ ۱۷ دی ۱۴۰۱
این ها رو باید زجرکش میکردن تا ذره ذره جون بدن. باید همونکاری که با شهید کردند رو باهاشون میکردن.
مبارز _ صادق خلخالی
۲۰:۲۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
سپاس
دقیقا باید به همان روش کشته می شدند.
ندا
۱۴:۵۵ ۱۷ دی ۱۴۰۱
این بی شرفا از شمر و یزید بدترن باید هزار بار اعدام بشن
ناشناس
۱۴:۴۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
خدا رو شکر
تشکر از قوه قضاییه
یک ایرانی
۱۴:۴۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
پیام ها رو میخوندم ماشا الله چقدر قاضی بین ما هست.....!
همه قضاوت میکنن و رای میدن !!
چقدر سخته زندگی کردن بین این تفکرات که مرگ آدما رو آرزو میکنن
وای بر شما...
ناشناس
۱۷:۵۵ ۱۷ دی ۱۴۰۱
باشه پس با استدلال خودت
منم خودت و خانواده ات رو میکشم کسی هم حق صدور حکم برای من رو نداره!!!!
ناشناس
۱۸:۲۲ ۱۷ دی ۱۴۰۱
میخوام بدونم اگه بچه خودتم اینطوری تو خیابون سلاخی میکردن باز هم از این تز های روشن فکری میدادی یا نه!
ناشناس
۱۸:۲۷ ۱۷ دی ۱۴۰۱
موقعی که جوان مردم رو با سنگدلی کشتند چرا سکوت داشتی.قصاص دستور خداست.پس لطفا نمک به زخم خانواده های شهید امنیت نپاش
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۷ دی ۱۴۰۱
بہ 14:41
اگر خودتو فک و فامیلت کشتن حق ندارید برید شکایت و توقع حکم داشتہ باشید
این کار برای شما خیلی قبیح و زشتہ آخہ نہ اینکہ قانونہ شماھا رنج میبرید
آخہ ادم حسابی چرا حرف مفت میزنی
این جانی ھای بی ھمہ چیز با فجیہ ترین رفتار داعشی بچہ مردم زدن کشتن بعد بی مھابا فیلمم گرفتن و با وقاحت تمام رجز خوندن
بعد تو میگی تفکراتتون فلانہ
شماھا اون موقعی کہ این اتفاقات افتادہ بود لال بودید صداتون در نمی یومد الان بہ حکم و قانون کہ حق ھم ھست می تازید
خجالت بکشید
برو ببین عقل و مغزت مشکلی چیزی ندارہ
ناشناس
۱۴:۴۰ ۱۷ دی ۱۴۰۱
چقدر با صحنه کربلا نزدیک است
ناشناس
۱۴:۳۰ ۱۷ دی ۱۴۰۱
خدارا شکر که زنده بودیم و حکم اعدام اجرا شد
ناشناس
۱۴:۲۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
چه اسم هایی هم دارن، محمد و محمد مهدی. خب شما عوضی ها که ضد اسلامید برید اسمتون رو عوض کنید. مثل اون شاه ملعون اسمش رضا و اسم پسر منفور ضد دینش محمد رضا بود. محمد(ص) اسم پیامبر اسلام و رضا(ع) امام هشتم شیعیان. هرکس اسم پیامبر یا معصومین روشه اما معرفتی نسبت به اونا نداره بره و اسمشو عوض کنه. همون طور که یه شیعه اسمش رو نمیذاره شمر و یزید.
ناشناس
۱۴:۲۰ ۱۷ دی ۱۴۰۱
باید به همین شکل که این بسیجی را شهید کردن به همین صورت این جانیان داعشی را بدرک واصل میکردید
ناشناس
۱۴:۰۹ ۱۷ دی ۱۴۰۱
فیلم جنایت ، و نهایت قساوت را میتوان در رفتار این جنایتکارها دید ، اعدام فقط بخش کوچکی از چنایات ای افراد را پاک می کنند
ناسناس
۱۴:۰۸ ۱۷ دی ۱۴۰۱
خوب شد الهی باقی این عناصر ضد انقلاب بدرک برن
ناشناس
۱۴:۰۷ ۱۷ دی ۱۴۰۱
این جنایت کار ها حقشان اعدامه ، ولی ایران باید عاملان خارج نشین که ام الفساد هستند را در غرب اعدام کنه . هر جه زودتر
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
بقیه ی اون هفتاد نفر را هم باید اعدام کرد
ناشناس
۱۴:۰۵ ۱۷ دی ۱۴۰۱
من مانده ام که چه می شود که یک فرد جنایاتی به این هولناکی و قساوت انجام می دهند ، کمترین حق اینان اعدام است
ناشناس
۱۱:۴۹ ۱۸ دی ۱۴۰۱
برای شناخت توان دشمن هم که شده بهتره ماهواره هم داشته باشی و ببینی!!
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۸ دی ۱۴۰۱
ماهواره = کفر و شرک و فحشا و فساد
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۷ دی ۱۴۰۱
درود بر مجریان عدالت ، جنایت کاران داعشی باید هر چه زودتر اعدام شوند
علی
۱۴:۴۴ ۱۷ دی ۱۴۰۱
این کثافتا همشون رو باید از زیر طناب اعدام رد کنند یه موقعی میگی تو درگیری بود مثلا تصادف٬ دعوا حالا به هر دلیلی٬ یه نفر به رحمت خدا میره این حرومزاده ها طرف رو زیر نظر داشتن. بعد اقدام به قتلش کردن. واقعا من نمیدونم قوه قضاییه چرا این موضع به این سادگی رو برای مردم روشن نمیکنه و یا این سلیبریتی های بی شرف که حس همزاد پنداری با این حرومزاده ها رو دارن برخورد نمیکنه
ناشناس
۱۳:۵۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
داعشی های وطنی وعده خداست که هر کس انسانی را به دلیل بکشد تا ابد جاودانه خواهد شد در جهنم تا ابد بسوزید داعشی های وطنی در کنار همزادهای دیگر تون
ناشناس
۱۳:۴۹ ۱۷ دی ۱۴۰۱
کی نوبت سر مار عبدالحمید میشه.که از سال ۷۱ دستش به خون مردم سیستان و بلوچستان آغشته هست.او کسی بود که عبدالمالک ریگی رو خط میداد.۱۰۰ درضد تروریستهایی که در بلوچستان انتحاری کردن یا مردم و پلیس رو به خاک خون ریختند کار عبدالحمیدهست از بعد فوت مولوی عبدالعزیز که واقعا عزیز بود و میهن دوست بود تمام تفرقه بلوجستان کار این جانی هست.کاش بعد از فوت مولوی عبدالعزیز برادر ایشان مولوی مسجد مکی میشدند که مردم دوسش داشتند نه داماد پول پرست و نوکر عربستانش
ناشناس
۱۳:۴۳ ۱۷ دی ۱۴۰۱
اون یکی حیوانات وحشی رو هم اعدام کنید اینا آدم نیستن از حیوان هم پست تر هستن
به این حرامی ها اصلا رحم نکنید
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
خوب شد . بیشرفهای بی پدر و مادر باید 10 بار اعدام میشدند . منتظر اعدام مابقی عناصر هستیم ....
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
جالب هر جانی که اعدام میشه باید منتظر اشک تمساح مولوی عبدالحمید ملعون بود.و هر بسیجی و حافظ وطنی که شهید میشه این مولوی عبدالحمید که دستش به خون شهدای مسجد علی ابن ابی طالب زاهدان در ۸ خرداد ۸۸ آغشته هست خفه میشه و کور و کر.من ۴نفر از عزیزانمو تو اون حادثه از دست دادم و مناظر روزی هستم که خفت این جانی کثیف رو ببینم.
ناشناس
۱۳:۱۴ ۱۷ دی ۱۴۰۱
خدا بر باعث و بانی این جنایتها لعنت کند جمعا 3 جوان ایرانی یکی شهید و 2 تن دیگر اعدام شدند ریشه و عوامل اصلی اینگونه درگیریها باید توسط آسیب شناسان و روانشناسان و صاحبان اندیشه به جامعه معرفی شوند.
ناشناس
۱۸:۱۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
باعث و بانی این کار که نابود باید بشه ولی یه چیزی که هست اینه که نباید دلت برای این افراد بسوزه
اینا هم وطن خودشون رو تیکه تیکه کردن، وطن برای اینا معنی نداره و هر حکومت و نظام و قبیله ای که حکومت کنه براشون مهم نیست و دنبال حکومت شهوات خودشون هستن و به کشور اهمیت نمیدن
ناشناس
۲۳:۰۷ ۱۷ دی ۱۴۰۱
دیگه خفت چطوریه؟؟؟؟
از تو شکل و صورت شون هم ریخته بیرون......
این چهره های معروف رو ببین،علی کریمی،حمید فرخ نژاد و .....کرم شب و چروک صورت و هزار تا ....اما سردار سلیمانی که این‌ همه تو آفتاب و تو خاکریزها و..... صورت ش رو ببین!!!!قربون خدا برم.
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
الی جهنم
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۷ دی ۱۴۰۱
خدا رو شکر بهشت و جهنم انسانها دست شما نیست
ناشناس
۱۲:۳۳ ۱۸ دی ۱۴۰۱
22:57 وعده الله حق
جایگاه کافران و منافقان دوزخ است. وسلام
ناشناس
۱۳:۱۰ ۱۷ دی ۱۴۰۱
خب 16 نفر مقابل یک نفر؟!!!
پهلوان پوریا هم باشه کم میاره
ناشناس
۱۳:۰۹ ۱۷ دی ۱۴۰۱
خدا به پدر و‌مادر آن شهید صبر بدهد واقعا خیلی سخته
یک ایرانی
۱۶:۱۰ ۱۷ دی ۱۴۰۱
الان یعنی چی که منفی دادین؟ مخالف نظام هستین! مخالف انسان هم هستین؟ مخالف وجدان هم هستین‌؟ صحنه رو دیدی و داری منفی می دی! انصاف هم خوب چیزی ...
عادل
۱۳:۰۳ ۱۷ دی ۱۴۰۱
الحمدلله
خدا رو شکر
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۷ دی ۱۴۰۱
یه عده سلبریتی درپیتی وبه اصطلاح فوتبالیست شلنگ تخته ای در جاهای امن نشستند و واز موقعیتی که در کشور بدست اوردند سواستفاده میکنند و یه مشت ساده لوح زود جوگیرو میفرسند توی چاه وبرای خوشان هم زمینه سازی میکنند برای پناهندگی به خارج
اینهاراهم اعدام کنید فقط اعدام
ناشناس
۱۲:۵۷ ۱۷ دی ۱۴۰۱
درود بر شرف قاضی
U-238
۱۲:۴۷ ۱۷ دی ۱۴۰۱
بسم الله الرحمن الرحیم. و قاتلوهم حتی لا تکون فتنه. درود بر شرف شما. درود بر روان پاک شهیدان گلگون کفن وطن. درود بر شهید روح الله عجمیان. مرگ و لعنت خدا بر کشندگان این شهید و منافقان و ایادی استکبار جهانی که هم شهید عجمیان را به شهادت رساندند و هم 115/000/000 بومی سرخ پوست را در امریکا قتل عام کردند و نام این ننگ بر دامان تاریخ را کشف امریکا نهادند. پوزه ی منافقان را در هم میشکنیم.
يوسف
۱۳:۲۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
داستان كشف آمريكا بزرگترين دروغ است اين داستان را به جامعه بشري ديكته كردند طوري القا كردند كه موجودي در آن سرزمين نبوده ، درحالي كه ميليونها نفر آنجا در صلح و آرامش زندگي ميكردند و اينها داعش وار ، بوميان را قتل عام كردند.
ناشناس
۱۲:۳۲ ۱۷ دی ۱۴۰۱
اینها همشون از نسل شمر و یزید هستند که امام حسین و یارانشون رو اجداشون به همین نحوه شهید کردند همشون رو اعدام کنید تا درس عبرتی برای بقیه مفسدین باشه حتی درس عبرتی برای امریکا و اسراییل و انگلیس و هم پیمانان اروپایشون باشه
ناشناس
۱۴:۱۵ ۱۸ دی ۱۴۰۱
پسر نوح از نسل شمر و یزید که نیست اما درصنفشون چرا هست .
ناشناس
۱۲:۲۹ ۱۷ دی ۱۴۰۱
خدا نگزره از علی کریمی قاتل اصلی اونه از مسیح علینژاد هم آتیشش تند تر شده وای به روزی که گدا معتبر شود حکایت این علی کریمیه
ناشناس
۱۲:۲۸ ۱۷ دی ۱۴۰۱
این جانیها طبق قانون رسمی کشور بر اساس خواسته اولیای دم باید قصاص میشدند
اما اینطور اشخاص اصلا و ابدا جایی در جامعه ندارند باید بر اساس امنیت ملی از جامعه حذف میشدند حداقل این بود که تا نفس دارند در حبس میموندند
چون حق رضایت با خانواده شهید است و خواست قصاص حق قانونی و شرعی و عرفی جامعه هست بحق اعدام شدند تا عبرتی برای دیگران باشد که عربده کشی در جامعه تاوانی سخت دارد
ناشناس
۱۲:۲۲ ۱۷ دی ۱۴۰۱
تف به شرفتون
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۷ دی ۱۴۰۱
تف به شرف قاتل ها که مظلومانه بچه ی مردم رو شهید کردن
ناشناس
۱۸:۱۲ ۱۷ دی ۱۴۰۱
چی نوشتی
معلوم نیست با کی هستی
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۷ دی ۱۴۰۱
درود خدا بر قاضی شجاع و متعهد این قاتلین بی رحم و قصی القلب را به رک رواصل کردید دل یک ملت را شاد کردید خدا را شکر تشکر از قوه قضائیه و اقتدار کشور .
ناشناس
۱۲:۱۸ ۱۷ دی ۱۴۰۱
به همان روشی که طرف را شهید کردند, این مجرمان را از بین ببرید. اعدام حکم سبکی برای این کثافت ها است. به سبک اربابان سعودی خودشان گردن بزنید.
ناشناس
۱۲:۰۹ ۱۷ دی ۱۴۰۱
احسنت بر قاضی کاش بقیه رو هم اعدام کنند
ناشناس
۱۱:۴۷ ۱۷ دی ۱۴۰۱
خدا لعنت کنه امثال علی کریمی و پولی نژاد و اونهائی را که از اونور آب دلارهاشونو میگیرن و یک سری از جوونها را تیر میکنند که اینجوری بیان جنایت بکنن و بعد هنگام اجرای حکم شرعی، هشتگ نه به اعدام میزنن
آشغالهای حیوان صفت جرات دارین بیاین تو کشور و از خودتون مایه بذارید نه از جوونهای مردم
ناشناس
۱۴:۳۷ ۱۷ دی ۱۴۰۱
لعنت بر خودت کریمی ی اسطوره س
مریم
۱۵:۴۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
شاید یه زمانی کریمی اسطوره بود اما الان یه خونخوار جانی شده و هدفش جز برهم زدن امنیت ایران و به چنگ اوردن پول و مقام در امریکا نیس
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۷ دی ۱۴۰۱
کریمی اسطوره ی ما نبوده هیچ وقت!!!
الآنم که تبدیل شده به قاتل بی سواد....
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۷ دی ۱۴۰۱
کریمی هیچ گ..ی نیست
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۷ دی ۱۴۰۱
کریمی قبلا یه اسطوره بود الان یک وطن فروش بیش نیست
ع.م.اراک
۱۶:۰۹ ۱۷ دی ۱۴۰۱
ناشناس 14:37 , لعنت بر تو و علی کریمی و هوادارانش . علی کریمی یک آشغال وطن فروشه مثل تو و امثال تو که بزودی دستگیر و به سزای اعمال ننگینش میرسه .
ناشناس
۱۷:۱۷ ۱۷ دی ۱۴۰۱
هزار لعنت بر علی کریمی و بعضی سلبریتیهای بیسواد..اینا هیچ وقت استوره ی ایرانیان نیستند و نخواهند بود.استوره ایران و ایرانی شهدا هستند ، شهید بزرگوار حاج قاسمه..که منطقه آسیای شرقی رو از لوس داعش و کودک کشان پاک کردند.
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۷ دی ۱۴۰۱
چرا انسان باید گوشش را به دست شیطان صفت ها بدهد ؟؟؟!!!

مگر خداوند به انسان عقل نداده که گول شیطان را نخورند ؟؟؟

چرا انسان فکر عاقبت کارش فکر نمی کند تا گرفتار قصاص نشود ؟؟؟!!

بله کسی که به شیطان گوش دهد فقط خود را بدبخت کرده است
ناشناس
۱۱:۴۵ ۱۷ دی ۱۴۰۱
باقی عوامل دخیل در قتل شهید عجمیان رو هم اعدام کنید
ناشناس
۱۲:۲۰ ۱۷ دی ۱۴۰۱
این دکتره رو هم اعدام کنید.قاتل کثیف.
ناشناس
۱۵:۵۹ ۱۷ دی ۱۴۰۱
ان شاء الله اعدام بشن
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۷ دی ۱۴۰۱
منتظریم
حمید
۱۱:۴۴ ۱۷ دی ۱۴۰۱
آخه چطور دلتون اومد ؟ مشت و لگد و باسنگ و با چاقو. ای آقا ... حداقل بیست نفر به نامردی ریختن سر یک نفر
ناشناس
۱۷:۲۲ ۱۷ دی ۱۴۰۱
خدا لعنتشون کنه
زهراسادات
۱۱:۴۲ ۱۷ دی ۱۴۰۱
گرگ ها و کفتار ها در لباس آدمی افسوس از این همه شقاوت باور نکردنی.قلبم درد میکنه.یاحسین.یازهرا...خوش ب سعادت شهید عجمیان این میزان مظلومیت در شهادت نشون از درجه بالای این شهید داره
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
این همه قساوت قلب ، پناه برخدا
واقعا اینهایی که کامنت ها رو منفی میدن یعنی در کنار این دو جنایتکار ایستاده اند
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۷ دی ۱۴۰۱
دقیقا!
یعنی موافق این‌همه قساوت و سنگدلی هستند....
پناه بر خدا
ناشناس
۱۹:۱۴ ۱۷ دی ۱۴۰۱
میگن دیوونه گیر نمیاد
پ اینا که منفی میدن چی هستن
ناشناس
۱۱:۴۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
هرکسی که باعث ناامنی برای مردم شود باید قاطعانه برخورد شود تا درس عبرتی برای سایر هم کیشانشان گردد.خدا قوت
ناشناس
۱۹:۰۶ ۱۷ دی ۱۴۰۱
من موندم اینایی که منفی میدن با کجای این جمله مشکل دارن،روانی ها!
ناشناس
۲۲:۰۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
ناامنی مردم یا خودتون؟
م
۱۱:۴۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
به فرموده آقای جوادی آملی:"اختلاسگران و مفسدان اقتصادی ونجومی بگیرها را مجازات کنید"
ناشناس
۱۳:۱۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
کیا؟ اسم دوتاشون رو بگو
یک خاوری بود که فرار کرد
ناشناس
۱۶:۰۳ ۱۷ دی ۱۴۰۱
چه ربطی داره؟ هرکس به جای خود
ناشناس
۱۶:۰۵ ۱۷ دی ۱۴۰۱
مگه مجازات نمیکنن؟
طرف ٢٠ سال زندان میمونه این مجازات نیست؟
طرف کل مالش گرفنه میشه و میره تو خزانه این مجازات نیست؟
ناشناس
۱۷:۲۳ ۱۷ دی ۱۴۰۱
بله باید اختلاسگران کثیف نیز مجازات شوند همچنان که قسی القلب های قاتل مجازات شدند اختلاسگران تیز باید مجازات شوند
وسلام
ناشناس
۱۸:۵۶ ۱۷ دی ۱۴۰۱
نگو فقط یک خاوری بود ماشالله نگاه کن هر اداره چقدر اختلاسگر و رشوه گیر و... داره همین هایی اعلام می کنن تو شهرداری گرفتن، جهاد کشاورزی و... همین ها را چندتایی را به جرم نابود کرد امید در مردم محاکمه کنند ببینید بقیه چطو دست و پاشون را جمع می کنند اوضاع هم آرام‌تر و گرانی کمتر می شود
ناشناس
۲۱:۲۴ ۱۷ دی ۱۴۰۱
آسیاب به نوبت
جان فدا
۱۱:۳۹ ۱۷ دی ۱۴۰۱
من هنوز فیلم اعترافاتشان را ندیدم ولی خواندم ، از سیمای ملی درخواست دارم برای اینکه احاد مردم خویی وحشی گری و خونخواری این ارازل و اوباش را بیشتر ببینند در چند نوبت هرشب این اعترافات پخش شود که افرادی که مانند بنده که موفق به دیدن نشدم بتوانند ببینند و دوم باید دست دراز کردن به مامورین امنیتی و بسیجی در اینگونه مواقع اعلام کنند جرمش بسیار سنگین است که هرکس خواست این خباثتها را کند قبلاً از نتیجه عمل خود اطلاع داشته باشد.
ناشناس
۱۲:۴۷ ۱۷ دی ۱۴۰۱
متأسفم که فقط دنبال خشم و کینه و انتقام و جنگ و دعوا هستید بجای شادی ، ارامش، صلح و زیبایی که خداوند وعده داده عمل کنید کاری کنید که مردم به سمت شادی و آرامش برند نه از سر فقر و ناعدالتی به سمت رفتارهای زشت و ناپسندی برن تو این سالها عملکرد مسولین اگر درست بود ازاین قبیل اتفاقات خیلی کمتر پیش میومد مثل کشورهای قطر. امارات، عربستان، تاجیکستان و...در قرآن بیشترین تکرار غفور الرحیم آمده هست یکم مطالعه کنید خصوص آیه ۷ال عمران
ناشناس
۱۳:۱۵ ۱۷ دی ۱۴۰۱
سلام . جناب آقا یا خانم ناشناس ساعت 12:47 ! خیلی ببخشید! چند نفری ریختن سر یه بسیجی که داشته کمک میکرده راه رو باز کنه تا مردم به مسیرشون ادامه بدن. ریختن سرش به فجیع ترین شکل شهیدش کردن بعدش شما متاسفی برای اعدام عاملان این جنایت. کار اونا چی بوده پس ؟ اعدام اینا شده خشم و کینه! برو که دردت چیزه دیگری است!
ناشناس
۱۳:۲۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
در پاسخ به 12.47اگر رضایت بدی بچه خودت یا برادرت یا پدرت رو به همین شیوه که که عجمیان رو شهید کردن من بکشم بعد به صلح و دوستی محبت فکر می کنم ادرس بده بهمون باشه. برو بابا یه بچه با بچه دیگه دعوا می کنن یه خراش بر داره بابای اون بچه رو جلو چشمش می یاریم بنده خدا رو وحشیانه کشتن بعد به ما میگی صلح محبت دوستی به او وحشی که این کارو کرده بگو محبت صلح دوستی
ناشناس
۱۳:۲۳ ۱۷ دی ۱۴۰۱
12:47چرا به امثال اونهایی را که بی رحمانه شهید عجمیانهارامی کشند توصیه به رحم ومروت و غفور ورحیم بودن نمی کنی!!هرگاه خودت وعزیزانت را اینطوری سلاخی کردندشما به قاضی توصیه گذشت ورافت کن.
ناشناس
۱۵:۲۸ ۱۷ دی ۱۴۰۱
ناشناس صلح و زیبایی را برای انسان میخواهند نه برای درندگان و داعشی ها و داعشی صفتان مزدور داخلی
پس بین این تروریستها و ادم کشها با مظلومان و مردم عادی و بیگناه فرق بسیار بسیار است
ناشناس
۱۶:۰۷ ۱۷ دی ۱۴۰۱
ببخشید کاربر ١٢:۴٧
اینهمه ادم اومدن ریختن رو سر بسیجی میگی اعدام نکنن؟
پس اون بدبخت پدر و مادرش چی بزارن خون شهید عجمیان پایمال بشه؟
ناشناس
۱۷:۲۰ ۱۷ دی ۱۴۰۱
در جواب ۴۷؛۱۲ باید بگم تو از همین بیشرفها هستی و اگر روزی رسید که خواهر یا برادرت زیر سنگ و چوب و قمه و چاقوهای این افراد تکه تکه شوند ، اون روز است که معنی زخم زبان زدنهات ،شرمنده میکنه و دنبال خونخواه میگردی
ناشناس
۱۷:۲۷ ۱۷ دی ۱۴۰۱
دقیقا و در شبکه های اجتماعی
ناشناس
۱۷:۲۸ ۱۷ دی ۱۴۰۱
۱۲:۴۷ معلومه خبر نداری چه کردن یا بی وجدانی
ناشناس
۱۸:۰۳ ۱۷ دی ۱۴۰۱
جناب ناشناس

کسی از اعدام دیگری خوشحال نمی شود ،

اینها خود بدست خود زمینه اعدام خود را فراهم نموده اند
و این پاسخ طبیعی کار آنها بوده و هیچ کاری نمی شود کرد چون خود بدست خود حکم اعدام خود را صادر کرده اند !!!!

بله چرا انسان به ندای وجدان خود گوش ندهد که گرفتار شیطان و قساوت قلب شود ؟؟؟!!!
مبارز _ روح الله الموسوی الخمینی
۲۰:۴۸ ۱۷ دی ۱۴۰۱
اگر قصد تشویش اذهان عمومی یا رنجاندن بیشتر خانواده ی داغدار شهید عجمیان را داری ، کور خواندی ، چون مردم شریف و با غیرت ایران عزیز پاسخت را دادند.
ناشناس
۱۱:۳۶ ۱۷ دی ۱۴۰۱
فقط میگم دلم خنک شد،خدا به خانواده اش صبر بده،اونا چی کشیدند
ناشناس
۱۶:۰۰ ۱۷ دی ۱۴۰۱
کسانی که منفی می دهید شما که خانواده این ددمنشان نیستید اما خدا صبرتان دهد و یک هزارم خانواده شهید بی گناه و بی دفاع را بچشید و به خاطر داشته باشید این قاتلان بی گناه و بی دفاع مجازات نمی شوند اینان مدافعانی چون جنود شیطان داعش مسلک ، ابرقدرتی مانند آمریکا ، گاو شیر دهی مانند عربستان و رسانه هایی چون عن تر آشغال به همراهی معصیت خل نژاد در پشتیبانی دارند.
ناشناس
۱۷:۳۰ ۱۷ دی ۱۴۰۱
هر روز اخبار چک میکردم برای اعدام اینا امروز چک‌نکردم و اینکه منتظر اعدام بقیشون هم هستم و قاتلان شهید آرمان علی وردی عزیز
ناشناس
۱۱:۳۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
قاتلان شهید عجمیان از نسل همان حیواناتی هستند که با نامردی و گمراهی و بی رحمی تمام در کربلا اهل بیت پیامبر را تکه تکه کردند و بر پیکر پاک سید شهدا اسب تاختند
نسل همان ها الان، بعد از کلی فتنه و فساد و آتش زدن اموال عمومی این طور وحشیانه به یک شیعه امام زمان حمله ور شدند
ناشناس
۱۱:۲۸ ۱۷ دی ۱۴۰۱
تو را من چشم به راهم امام زمان مهدی موعود این وضعیت حق مردم ایران نیست
علی نظام دوست
۱۴:۴۹ ۱۷ دی ۱۴۰۱
آخه تویی که منفی دادی بگو بی پدر منظورت چیه؟ ظهور امام عصر رو نمی خواهی؟
این بنده خدا که دعا کرده امام عصر تشریف بیاورند تو برا چی منفی دادای آخه بی دین بی شرف
ناشناس
۱۶:۰۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
کدوم وضعیت ؟
کشته شدن جوون مردم با اون قساوت؟
یا اعدام قاتلان بی رحمی که بویی از انسانیت نبردند؟
اللهم عجل لولیک فرج
ناشناس
۲۳:۲۱ ۱۷ دی ۱۴۰۱
اللھم عجل لولیک الفرج
کسایی کہ منفی دادن بہ یک دعا کہ فرج ھمہ انسانھای جھان در فرج آقاست چقدر حقیرن و تفکراتون اسیر
ھر چند این میدان نبرد دو جبھہ دارہ حق و باطل
پس بدانید حق بر باطل پیروز خواھد شد این وعدہ خداست
ناشناس
۱۴:۱۸ ۱۸ دی ۱۴۰۱
تو که میگی بی پدر قول میدم اصلا اعتقادی به دین نداری
ناشناس
۱۱:۲۷ ۱۷ دی ۱۴۰۱
منتظر حکم اعدام دکتر قاتل هستیم
ناشناس
۱۶:۰۴ ۱۷ دی ۱۴۰۱
آخ گفتی! مردک با اون چهره کریه و کثیفش