سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری متهمان حفاری غیر مجاز در نیشابور

 فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در دو عملیات جداگانه، هفت متهم به حفاری غیرمجاز به همراه دو دستگاه گنج یاب و لوازم مربوطه شناسایی و دستگیر شدند.

 سرهنگ علیرضا حسینعلی زاده فرمانده انتظامی نیشابور گفت: در پی کسب اخباری مبنی بر فعالیت برخی افراد در زمینه خرید و فروش اشیاء عتیقه و حفاری غیرمجاز در بخش سرولایت پیگیری موضوع در دستور کار ماموران پاسگاه‌های انتظامی سرولایت قرار گرفت.

او افزود: تیم‌های گشتی پاسگاه چکنه حین گشت زنی به یک دستگاه خودرو پراید مظنون شدند و طی یک عملیات ضربتی هر چهار متهم را که اهل مشهد بودند، دستگیر کردند که در بازرسی از محل، یک دستگاه گنج یاب، یک دستگاه لب تاپ و برخی وسایل و لوازم موردنیاز حفاری کشف و یک دستگاه خودرو پراید هم توقیف شد.

فرمانده انتظامی نیشابور ادامه داد: در ادامه ماموران پاسگاه انتظامی کلاته محمدجان بخش سرولایت به یک دستگاه خودرو پراید دیگر در محدوده کلاته محمدجان مظنون شدند که از بازرسی این خودرو و محل، یک دستگاه گنج یاب به همراه برخی وسایل موردنیاز حفاری، کشف شد.

سرهنگ حسینعلی زاده بیان کرد: در مجموع در این دو مرحله عملیات، دو دستگاه خودرو پراید توقیف، هفت متهم دستگیر و دو دستگاه گنج یاب به همراه برخی وسایل و لوازم موردنیاز حفاری کشف و ضبط شد.

او با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضایی، از همکاری و تعامل شهروندن با پلیس قدردانی و تصریح کرد: شماره تلفن مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به تماس‌های انتظامی شهروندان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.