سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار سمنان تاکیدکرد:

لزوم پرهیز از اقدامات ویترینی در حوزه اجتماعی و فرهنگی

ریواده گفت: پرهیز از اقدامات ویترینی و توجه به عملگرایی و اقدامات موثر باید به صورت ویژه در دستور کار حوزه فرهنگی و اجتماعی باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در جلسه کارگروه اجتماعی، فرهنگی، سلامت، زنان و خانواده استان اظهار کرد: امروز حول محور ولایت و نماینده ولی فقیه در استان، وحدت و همدلی مطلوبی در عرصه های مختلف در استان وجود دارد.

ریواده خاطرنشان کرد: اقدامات مطرح شده در دستور کار جلسه امروز با دو رویکرد معرفی شده از جمله رویداد جامعه پرداز در خصوص خانواده، با همکاری جبهه فرهنگی و دستگاه های اجرایی متولی امر، اجرایی شود.

وی تاکید کرد: از تمامی ظرفیت ها و پتانسیل های اطلاع رسانی از جمله محلات اسلامی، بسیج مساجد و اقشار، روحانیون، علما، تریبون های نماز جمعه، فضای مجازی و سایر حوزه ها به بهترین شکل ممکن در پیشبرد اهداف استان در حوزه اجتماعی فرهنگی استفاده شود.

معاون استاندار سمنان عنوان کرد: معرفی محصول تاثیرگذار فرهنگی اجتماعی در حوزه خانواده به عنوان نهاد مقدس، امری حائز اهمیت است که باید در دستور کار قرار گیرد.

وی اظهار کرد: ۱۳ و ۱۴ بهمن ماه که روز ارائه رویداد جامعه پرداز در خصوص نهاد خانواده است، از ظرفیت های تمامی دستگاه های اجرایی استان برای هرچه بهتر برگزار شدن این مهم استفاده شود.

ریواده خاطرنشان کرد: زیست معنوی و عفیفانه یک طرح‌ ملی است که در استان بومی سازی شده و ضرورت دارد در خصوص اقدامات حول محور جوانی جمعیت نیز از ظرفیت هیات های اندیشه ورز برای پیشبرد اهداف در استان در راستای این طرح ملی استفاده شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.