عملکرد روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی استان سمنان ارزیابی می‌شود

معاون استاندار سمنان از ارزیابی عملکرد روابط عمومی دستگاه‌های اجرایی در سراسر استان خبر داد و گفت: ابزار‌های نظارتی برای پاسخگو کردن دستگاه‌های اجرایی وجود دارد.

ریواده معاون سیاسی و امنیتی استاندار سمنان با بیان اینکه دولت در ابتدای کار خود از سند تحول رونمایی کرده و مسائل و چالش‌های پیشرفت کشور مطابق با اسناد بالادستی در این سند دیده شده است، تاکید کرد: برنامه چهار ساله دولت نیز بر اساس همین سند ریخته شده است.

وی با بیان اینکه همه مدیران در عهد نامه‌ای که با دولت بسته‌اند باید به این سند عمل کنند چرا که این سند نقشه راه دولت است، افزود: برنامه دستگاه‌های اجرایی در استان‌ها نیز حول محور همین برنامه چیدمان شده است.

معاون استاندار سمنان ادامه داد: از دیگر اقدامات دولت حسب خواسته‌هایی که مجموعه حوزه‌های مردمی اعلام کردند، ایجاد شورای اطلاع رسانی بود که هم در دولت و هم در استان‌ها ارتقا پیدا کرده است و ما در استان سمنان نیز شاهد شورای اطلاع رسانی هستیم.

ریواده با بیان اینکه استانداران در سراسر کشور رئیس شورای اطلاع رسانی هستند و جلسات مستمر و هفتگی در این حوزه در استان سمنان برگزار می‌شود، بیان کرد: تلاش برای پاسخگویی به درخواست خبرنگاران از جمله مسائلی است که در شورای اطلاع رسانی مطرح می‌شود.

وی افزود: مأموریت دیگر شورای اطلاع رسانی جمع بندی خواسته‌ها و مطالب بیان شده از سوی رسانه‌ها در سراسر استان سمنان است چرا که اعتقاد داریم جنگ شناختی یکی از مصادیق جنگ ترکیبی است و همچنان که در دفاع مقدس نیاز به سامانه‌های دفاعی داریم که بازدارندگی ایجاد کنند در حوزه شناختی نیز نیاز به رسانه‌ها و اطلاع رسانی و تبیین داریم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار