سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رویداد اتم برای اولین بار در استان قزوین برگزار می‌شود

مسئول برگزاری رویداد اتم در استان قزوین گفت: به منظور استفاده از ظرفیت جوانان خوش فکر در شناسایی و حل مشکلات کشور رویداد «اتم» برای اولین بار در قزوین برگزار می‌شود.

محمدحسین خوشبویی مسئول برگزاری رویداد اتم در استان قزوین گفت: به منظور استفاده از ظرفیت جوانان خوش فکر در شناسایی و حل مشکلات کشور و در راستای جوان گرایی و عملی شدن جهاد تبیین رویداد «اتم» برای اولین بار در قزوین برگزار می‌شود.

وی افزود: مهمترین هدف از برگزاری این رویداد شناسایی چالش‌های کشور و رفع آن با هدف ایجاد حلقه‌های میانی و حل مشکلات به کمک خود مردم است.

خوشبویی تصریح کرد: این رویداد بهمن‌ماه سال جاری با محور معرفی الگو‌های موفق هر استان برگزار می‌شود و شرکت کنندگان الگو‌ها و تجربه‌های موفق خود را مطرح کرده و بهترین‌ها انتخاب و معرفی می‌شوند.

وی بیان کرد: رویداد اتم برای اولین بار در استان برگزار می‌شود که فصل اول آن توسط شبکه یک به روی آنتن رفته است و فصل دوم آن در تمام استان‌های کشور در بهمن ماه برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی رویداد اتم در قزوین یادآورشد: این رویداد ملی که با همکاری معاونت ورزش و جوانان و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان قزوین برگزار می‌شود در واقع مدل سازی و ارائه الگویی عملی در حل مشکلات کشور و استفاده از حلقه‌های میانی برای حل چالش‌ها و تحقق حکمرانی مردمی است.

خوشبویی گفت: همه کسانی که ایده و راهکاری عملی برای حل مشکلات مردم دارند می‌توانند عبارت (من یک اتم هستم) را به سامانه پیامکی ١٠٠٠٢٣٣٩ ارسال کرده و یا با مراجعه به وبسایت‌های www.atomtv.ir و www.atomiran.net در این رویداد ثبت نام کنند.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.