سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۱۰۰ برنامه شاخص ویژه دهه فجر در سپاه استان سمنان اجرا می‌شود

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان از اجرای ۱۰۰ برنامه شاخص طی دهه فجر در استان خبر داد و گفت: هدف از اجرای این برنامه‌ها محرومیت‌زدایی و امید افرینی در جامعه است.

منصور شوقانی  در نشست خبری با حضور خبرنگاران و اصحاب رسانه با موضوع دهه فجر به میزبانی سپاه سمنان ضمن بیان اینکه طی دهه  فجر ۱۰۰ برنامه شاخص در سراسر استان سمنان اجرا خواهد شد، ابراز داشت: تلاش شد تا این برنامه‌ها بتواند خدمتی را به مردم ارائه و در راستای امید افزایی و افزایش نشاط اجتماعی صورت گیرد.

وی افزود: طبق روال همیشگی برنامه‌های دهه فجر با تجدید میثاق با آرمان‌های رفیع شهدا و امام راحل آغاز و در ادامه دیدار با خانواده‌های شهدا، ایثارگران و رزمندگان انجام خواهد شد و همچنین جلسات روایتگری و خاطره گویی انقلاب نیز اجرا می‌شود تا نسلی که آن دوران را درک نکرده بتواند با رشادت، دلیری و جانبازی جوانان چهار دهه پیش برای به ثمر نشستن انقلاب آشنا شود.

جانشین فرمانده سپاه استان سمنان از افتتاح ۵۰ واحد نیروگاه خورشیدی، ۳۹۰ کارگاه تولید و اشتغال خانگی و افتتاح استخر ذخیره آب خبر داد و ابراز داشت: برگزاری اردو راهیان پیشرفت ویژه فرهنگیان در مجموعه پارک ملی و نمایشگاه هوا فضای سپاه، اردوهای صنعتی دانش آموزان و راهیان نور دیگر عناوین برنامه‌های شاخص را شامل می‌شود.

شوقانی با بیان اینکه پنج هزار و ۶۰۰ فعالیت فرهنگی، هنری و اجتماعی نیز برای استان سمنان در دستور کار است، تصریح کرد: برنامه‌هایی از قبیل مسابقات ورزشی، نقاشی، خطاطی، محافل شعر و قصه، اجرای جشنواره‌های ورزشی و غیره در سطح شهرها و روستاهای استان سمنان اجرا می‌شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.