سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دیدار مسئولین قضایی عنبرآباد با خانواده زندانیان نیازمند

جمعی مسئولین قضایی عنبرآباد با حضور در روستای خضر آباد با تعدادی از خانواده‌های زندانیان نیازمند دیدار و گفتگو کردند.

ابوذر داوریان رئیس دادگستری شهرستان عنبرآباد در حاشیه این دیدار با بیان اهمیت و جایگاه کمک‌های مومنانه به افراد نیازمند در دین مبین اسلام و با اشاره به کمک‌های مستمر و هدفمند دستگاه قضایی به خانواده‌های زندانیان نیازمند ا ز سال‌های گذشته، گفت: دادگستری شهرستان عنبرآباد در مناسبت‌های مذهبی و ملی که خانواده نیازمند نیاز به کمک بیشتری دارند، آنان را فراموش نمی‌کند و در کنار آن‌ها حضور دارد.

ابوذر داوریان در ادامه با اشاره به اقدامات انجام شده در سال۱۴۰۱، بیان کرد:دستگاه قضایی طی هشت مرحله نسبت به رساندن کمک‌های مومنانه خیرین به دست خانواده‌های زندانیان نیازمند اقدام کرده است.

او با قدردانی از حضور خیرین و اصناف شهرستان در جشن گلریزان آزاد سازی زندانیان نیازمند، گفت: دستگاه قضایی به عنوان واسطه و متولی امر با شناسایی افراد نیازمند در میان خانواده زندانیان با کمک مسئولین ادارات شهرستان نسبت به جذب کمک‌ها اقدام می‌ کند.

این مقام قضایی افزود: خیرین مانند همه شهروندان با اعتماد کامل به دستگاه قضایی در امور خداپسندانه شرکت می‌کنند که نشان دهنده عدالت محوری در دستگاه قضایی است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری امام جمعه شهرستان عنبرآباد نیز با اشاره به کمک‌های مسمتر دستگاه قضایی به خانواده زندانیان نیازمند، گفت: تلاش دستگاه قضایی و دیدار با خانواده‌های زندانیان نیازمند باعث دلگرمی این افراد و بازگشت آنان به آغوش جامعه خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.