سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معلمان معماران آینده ایران اسلامی

میرعبدی در آیین تجلیل از معلمان نمونه ناحیه یک زاهدان، معلمان را معماران آینده ایران اسلامی دانست و بر ضرورت تکریم جایگاه رفیع تعلیم و تربیت و مقام معلم از سوی آحاد جامعه تاکید کرد.

 حسنعلی میرعبدی در این آیین ضمن گرامیداشت یاد و خاطره همه معلمان شهید و آسمانی شده، رسالت خطیر معلمان را انسان سازی عنوان نمود و از مدرسه به عنوان کارخانه انسان سازی یاد کرد.

وی افزود: اولیای محترم دانش آموزان خانواده‌های گرامی و همه افراد جامعه به نوع جامعه هدف آموزش و پرورش هستند و ارتباطی دوسویه با مدرسه و عوامل آن دارند، از همین روی تعامل و همفکری و همدلی در این دو مجموعه زمینه ساز رشد و بالندگی فرزندان خواهد بود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان سیستان و بلوچستان تصریح کرد: معلمان زمینه ساز رشد عقلانی، ایمانی و اخلاقی در دانش آموزان هستند و گفتار، عمل و کردار معلمان در شکل گیری شخصیت دانش آموزان تاثیرگذار است. 

میرعبدی عنوان کرد: جامعه صالح زمانی ایجاد خواهد شد که مدارس صالح داشته باشیم و عملکرد همکاران ما در مدارس، دستگاه تعلیم و تربیت را در انجام این مأموریت خطیر کمک خواهد کرد.

با هدف پاسداشت جایگاه و منزلت معلم در مراسمی از معلمان نمونه ناحیه یک زاهدان با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان تجلیل و قدردانی شد. 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.