سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه اهل سنت خاش:

سفر رییس جمهور به سیستان و بلوچستان با برکت بود

امام جمعه اهل سنت خاش سیستان و بلوچستان گفت: سفر یکروزه رییس جمهور به جنوب سیستان و بلوچستان برای مردم منطقه با برکت و پرامید بود.

مولوی محمدعلی شهنوازی گفت: افتتاح طرح‌های مهم عمرانی و خدماتی و بازارچه مرزی و رونق دادن به مناسبات اقتصادی و مراودات مرزی قطعا امیدبخش است که از سوی رئیس جمهور در جنوب سیستان و بلوچستان با افتتاح بازارچه مرزی پیشین رخ داد.

وی بیان کرد: حضور مسوولان عالی ۲ کشور دوست و همسایه ایران و پاکستان و نیز اخطار دادن رییس جمهوری به حاکمان افغانستان برای عمل کردن به تعهدات حقابه هیرمند بدون فایده نبوده و همین اندازه که مسوولان افغانستان خود را ملزم به انجام تعهدات می‌دانند و خواهان دادن حق مردم ما هستند جای امیدواری دارد و توصیه ما هم این است که حقابه مردم سیستان از رودخانه هیرمند داده شود.

امام جمعه خاش ادامه داد: توسعه سواحل مکران که از تأکیدات مقام معظم رهبری بوده و دولت هم برنامه‌های اولویت خود را در حال اجرا دارد و تاکنون پروژه‌های شاخصی مانند مجتمع پتروشیمی نگین مکران اجرا شده‌اند، قطعا به توسعه همه جانبه منطقه کمک می‌کند.

وی اظهارداشت: مطالبه به حق مردم خاش ایجاد راه‌های دوبانده بوده و امیدواریم راه خاش به زاهدان و خاش به ایرانشهر و سراوان و میرجاوه که هم اینک در حال انجام هست هر چه سریعتر تکمیل شود و جاده گوهرکوه به بزمان هم زودتر مناسب سازی شود.

مولوی شهنوازی گفت: رسیدگی به حقوق حادثه دیدگان هشتم مهر زاهدان و ۱۳ آبان خاش و مجازات عوامل این حوادث دردناک از مطالبات مردم بوده و مسوولان نیز بر پیگیری این مطالبات اذعان دارند، بنابراین امیدواریم دولت به این وعده‌ها عمل کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.