سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مددجویان کمیته امداد زیر چتر حمایتی بیمه‌های اجتماعی

برای حمایت همه جانبه از مددجویان در راستای توانمند نمودن آنان، یک هزار و ۲۵۸ مددجوی استان از خدمات بیمه اجتماعی بهره‌مند شدند.

 حسینی معاون حمایت و سلامت کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان جنوبی گفت: به منظور حمایت همه جانبه از مددجویان این نهاد در راستای توانمند کردن آنان، یک هزار و ۲۵۸ مددجوی استان از خدمات بیمه اجتماعی بهره‌مند شدند که از این تعداد ۹۵۶ خانواده در قالب زنان سرپرست خانوار شهری و ۳۰۲ خانواده در قالب مجریان طرح‌های اشتغال و خودکفائی هستند. 

او افزود: بیمه شدگان تامین اجتماعی پس از رسیدن به سن ۵۵ سالگی در زنان و سن ۶۰ سالگی در آقایان و با پرداخت حداقل ۱۰ سال پرداخت حق بیمه می‌توانند از خدمات بازنشستگی، از کار افتادگی، مستمری بگیری و سایر مزایا نیز بهره‌مند شوند.

 حسینی با بیان این که برای پرداخت حق بیمه‌ی اجتماعی زنان سرپرست خانوار از ابتدای سال گذشته، بیش از ۵۳ میلیارد و ۴۶۴ میلیون ریال هزینه شده است گفت: هدف از اجرای برنامه بیمه‌های اجتماعی، اجرای صحیح قانون برنامه ششم توسعه مبنی بر سرمایه گذاری برای توانمند سازی مددجویان زیرپوشش و تامین پشتوانه اقتصادی برای این خانواده‌ها که منتج به خروج پایدار از تحت حمایت می‌شوند خواهد بود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.