سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۹۵ درصد فرآورده‌های نفتی زنجان از انبار نفت تندگویان تامین می‌شود

رئیس تاسیسات و عملیات انبار نفت شهید تندگویان زنجان گفت: در حال حاضر بیش از ۹۵ درصد فرآورده‌های نفتی استان از انبار نفت شهید تندگویان زنجان تامین و توزیع می‌شود.

قادر نعمتی رئیس تاسیسات و عملیات انبار نفت شهید تندگویان زنجان با بیان اینکه بیش از ۹۵ درصد فرآورده‌های نفتی زنجان از انبار نفت تندگویان تامین می‌شود گفت: به طور میانگین روزانه ۱۵۰ دستگاه نفتکش در انبار نفت شهید تندگویان زنجان تردد می کند.

وی، عملیات اجرایی در این انبار را شامل تخلیه، انحراف، بارگیری و تکمیل ظرفیت فرآورده های نفتی بیان کرد و اظهار داشت: به طور متوسط روزانه چهار میلیون لیتر فرآورده های نفتی شامل بنزین، نفت گاز و نفت سفید در انبار نفت شهید تندگویان زنجان تخلیه و بارگیری می شود.

نعمتی خاطرنشان کرد: فرآورده های نفت کوره، بنزین سوپر و گاز مایع به صورت ارسال مستقیم به استان تامین می شود.

وی یادآور شد: پنج درصد فرآورده های نفتی مورد نیاز استان زنجان از طریق نفتکش های جاده پیما و از استان های همجوار همچون گیلان، قزوین و تهران تامین و ۹۵ درصد فرآورده های مورد نیاز از خط لوله دریافت می شود و این حجم از عملیات حاصل تلاش شبانه روزی همه عوامل موثر در فرایند سوخت رسانی است.

نعمتی گفت: تامین سوخت مورد نیاز شهرستان بیجار نیز از انبار نفت شهید تندگویان زنجان تامین می شود.

وی، داشتن نیروی انسانی فنی و با دانش، شبکه حمل و نقل پویا و فعال فرآورده های نفتی، وجود زیرساخت های نرم افزاری و سخت افزاری لازم در انبار نفت شهید تندگویان، رصد و پایش ورود و خروج نفتکش ها و امکان خرید برخط فرآورده های نفتی از سوی مصرف کنندگان را از عوامل موثر بر سوخت رسانی بدون وقفه در استان زنجان برشمرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.