سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

سقوط یک درخت روی ۳ خودرو/ طوفان ترافیک پایتخت را غافلگیر کرد

رییس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران در خصوص سقوط یک درخت گفت: تاکنون یک نفر مصدوم شده و ۳ خودرو آسیب دیده اند.

سرهنگ علی اصغر شریفی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در ساعت ۱۷:۲۰ امروز در مسیر غرب به شرق آزادراه فهمیده قبل از رحمانی با توجه به وزش شدید باد سقوط تابلو تبلیغاتی و انسداد معبر را شاهد بودیم که به همین علت بار ترافیکی پر حجمی را در این محدوده شاهد می‌باشیم. 

سرهنگ علی اصغر شریفی ادامه داد همچنین در مسیر‌های خیابان مصطفی خمینی ۱۵ خرداد، آزادی به شرق تقاطع بهبودی، مسیر خیابان مولوی وحدت اسلامی، خیابان حافظ جمهوری، میدان سپاه و خیابان هاشمی قصردشت سقوط درخت و همچنین در معابر بزرگراه یادگار ایوانک و آزادراه به غرب قبل از رحمانی و همچنین بزرگراه ستاری سقوط تابلو‌های تبلیغاتی را شاهد بودیم.

وی گفت:، اما در همین ساعت در ضلع جنوب شرقی میدان بهارستان (منطقه ۱۲) یک اصله درخت بر روی ۳ دستگاه خودرو و یک نفر عابر پیاده سقوط نموده است که عابر مجروح و توسط اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافت.

وی به شهروندان توصیه داشت از تردد‌های غیرضرور در سطح معابر پایتخت جداً خودداری نموده و در صورت تردد در معابر شهری حتماً جهت دیدن و بهتر دیده شدن چراغ‌های وسیله نقلیه خود را روشن کرده و با سرعت مطمئنه تردد گرده و در نقاطی که دارای ترافیک بخاطر سقوط‌ها روی داده با صبر و حوصله بیشتری حرکت نمایند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.