فوت راننده پژو بر اثر برخورد با گاردریل/ عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه

رییس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از فوت راننده پژو پس از برخورد خودروی وی با گاردریل‌های بزرگراه لشگری خبر داد.

سرهنگ رابعه جوانبخت در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در ساعت ۱۵:۲۰ ظهر امروز و در مسیر شرق به غرب بزرگراه شهید لشگری ابتدای همدانی یکدستگاه سواری پژو پارس با گاردریل برخورد می‌نماید.

وی افزود: شدت حادثه به قدری بوده که گاردریل‌ها به داخل خودرو وارد شده و متاسفانه پس از این برخورد راننده در دم فوت می‌نماید.

سرهنگ رابعه جوانبخت ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص گردید عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه، ناشی از تخطی از سرعت مطمئنه باعث این حادثه شده است.

سرهنگ جوانبخت گفت: نکته این حادثه اینجاست که راننده این پژو که جوانی متولد ۱۳۷۹ بوده، پسر هنوز اعلامیه ترحیم پدر را که به سالگرد ان هنوز نزدیک بوده پشت شیشه داشت که در اثر بی احتیاطی و سرعت زیاد، سال پدر نرسیده پسر هم متاسفانه فوت می‌نماید. شاهدان عینی و رانندگان در صحنه ابراز می‌کنند که این راننده از پشت سر آن‌ها مدام نور بالا و چراغ میداده و می‌خواسته که راه را برای وی باز نمایند.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ توصیه کرد رانندگان در هنگام خلوتی معابر از سرعت و سبقت خودداری نموده و با رعایت قوانین و مقررات سعی در نظم بخشی و انضباط به تردد‌ها داشته باشند تا شاهد این حوادث در سطح معابر نباشیم و همچنین رانندگان جوان بیشتر سعی نمایند که مهارت‌های لازم را در رانندگی کسب نموده و از عجله و شتاب پرهیز نمایند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
حتماترمزنداشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۲ خرداد ۱۴۰۲
حتما ترمزنداشته زیرا چندین بار ماشین قبلا دستکاری شده بود.بعد مسیرغرب به شرق.و دیگراینکه راننده حرفه ای بوده دراین موضوع هیچ شکی نیست.ودیگراینکه اول جاده اصلا راننده بخواهد هم نمیتواندبا سرعت بالا حرکت کندو منجربه حادثه شود چه رسید به فوت مگر اینکه ماشین ازقبل دستکاری شده باشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۷ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
شاید ترمز نداشته
Iran (Islamic Republic of)
بدبختم لعنت بر من
۱۲:۴۱ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
سرعت بالا برابر یا قبر. یا قیامت آماده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۵:۲۳ ۱۶ خرداد ۱۴۰۲
گارد ریل = شمشیر
آخرین اخبار