سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشریح دستاورد‌های طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس بم

جانشین فرمانده انتظامی استان کرمان از دستاورد‌های طرح ارتقاء امنیت اجتماعی پلیس بم بازدید و مهمترین نتایج این طرح را تشریح کرد.

سردار"روانبخش"به همراه فرماندار و اعضای شورای تامین با حضور در ستاد انتظامی از دستاورد‌های طرح ارتقاء امنیت اجتماعی این شهرستان بازدید کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان در این خصوص گفت: این طرح با هدف افزایش امنیت، آسایش و آرامش شهروندان و مبارزه با سارقان، خرده فروشان مواد مخدر و مخلان نظم و امنیت عمومی با رویکرد امنیت محله محور در سطح شهرستان بم طی یک هفته به اجرا درآمد.

وی تصریح کرد: در راستای اجرای این طرح مقدار ۹۸۳کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف و در این رابطه ۱۸ قاچاقچی و ۲۶ خرده فروش دستگیر و ۲۵ معتاد متجاهر جمع آوری شدند.

سردار"روانبخش"با بیان اینکه ماموران ۳۸ سارق دخیل در انجام ۸۲ مورد سرقت را دستگیر و ۳ خودروی سرقتی و ۸ موتورسیکلت سرقتی را کشف کردند، گفت: در حوزه برخورد با قاچاق سوخت نیز بیش از ۴۴ هزار لیتر سوخت قاچاق کشف و ۸ دستگاه خودروی سبک و سنگین از قاچاقچیان سوخت توقیف شد.

این مسئول انتظامی در پایان با اشاره به کشف تعداد قابل توجهی سلاح جنگی و شکاری غیر مجاز در این طرح، یکی از تاثیرات مهم اجرای این طرح را کاهش دسترسی مجرمین و افراد فرصت طلب به سلاح و مهمات غیر مجاز و کاهش وقوع جرائم از جمله جرائم خشن و ارتقاء ضریب امنیت اجتماعی عنوان کرد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.