سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برنامه‌های فرهنگی دانشگاه‌ها از حیث کمی و کیفی ارتقاء پیدا کند

رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با ارسال لوح سپاس از نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان تقدیر کرد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین رستمی رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های کشور با ارسال لوح سپاس  از آیت‌الله محامی نماینده ولی‌فقیه در سیستان‌ و بلوچستان برای نقش آفرینی در برگزاری طرح حامیم و توانمندسازی دانشجویان فعال فرهنگی، سیاسی و اجتماعی سیستان و بلوچستان تقدیر کرد و این لوح توسط رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه های استان اهدا شد.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان نیز عنوان کرد: با وجود اقدامات خوب صورت گرفته در سطح دانشگاه های استان اما با توجه به کمبودها و نیازهای استان همچنان نیازمند تلاش‌های بیشتر در این حوزه هستیم.

امام جمعه زاهدان افزود: بخشی از فعالیت های فرهنگی در سطح دانشگاه جنبه رسمی دارد از این جهت که اگر افرادی اعتقاد قلبی به کار فرهنگی ندارند طبق بخشنامه رسمی مجبور به انجام آن باشند و باید تلاش شود این برنامه ها از حیث کمی و کیفی ارتقاء پیدا کند.

آیت‌الله محامی بیان داشت: در این بین انجام فعالیت‌ها به صورت غیررسمی به مراتب تأثیرگذارتر است و باید تلاش کنیم تا فعالیت های فرهنگی غیررسمی و خودجوش دانشجویان و اساتید بیشتر شود و شما نیز پشتیبانی لازم را داشته باشید.

وی ادامه داد: باید زمینه را برای فعالیت خودجوش افراد با انگیزه فراهم و به دنبال شناسایی چنین افرادی باشید و در گام بعد نیز حمایت های مادی، معنوی و نیز نظارت، اشراف و هدایت لازم را داشته باشید.

نماینده ولی‌فقیه در سیستان سیستان بلوچستان گفت: انجام اینکار سخت و پر ریسک اما ارزشمند است و نیاز به شرح صدر دارد چرا که افراد در میان همین تفاوت افکار ورزیده می‌شوند و نگهداری دانشجویان در یک محیط کنترل شده و ایزوله مطلوب نیست.

امام جمعه زاهدان تصریح کرد: اگر به صورت خودجوش هسته هایی تشکیل و در ادامه  اقدام به برگزاری جلسات آزاد دانشجویی داشته باشند بسیار مطلو ب است و دانشگاه نیز می تواند حمایت های لازم را داشته و اقدام به تامین اساتید شایسته برای هر گروه نماید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.