سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزون بر سه هزار اثر به دبیرخانۀ نخستین جشنوارۀ ملی عکس ایران جوان ارسال شد

رییس نخستین جشنوارۀ ملی عکس ایران جوان گفت: با پایان مهلت ارسال آثار (۱۵ تیر)، سه هزار و چهار اثر از ۲۴ استان کشور به دبیرخانۀ جشنواره در دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه ارسال شد.

دکتر حسین ابراهیمی‌پور گفت: جشنواره در ۲ بخش کلی حرفه‌ای و موبایلی برگزار می شود که در این رابطه ۲ هزار و ۲۵۱ اثر در بخش حرفه‌ای، ۷۲۳ اثر در بخش موبایلی و ۳۰ اثر در بخش عکس نوشت به دبیرخانۀ جشنواره ارسال شد.

وی ضمن تقدیر از استقبال هنرمندان از جشنواره اظهار کرد: شب گذشته کار داوری آثار و انتخاب عکس‌های برتر توسط سه داور بین‌المللی جشنواره آغاز تا با انتخاب ۱۶ اثر برگزیده در آیین اختتامیه از آنها تقدیر شود.
ابراهیمی‌پور فرهنگ‌سازی در موضوع جمعیت را مسئله‌ مهم و ضرورت کنونی جامعه ایران عنوان و اظهار کرد: در این مسیر زبان تصویر یکی از ابزارهای کاربردی و موثر است بر این اساس با توجه به استقبال هنرمندان کشور و بنا به قول هایی که از مدیران وزارت متبوع /بهداشت/ گرفته ایم به احتمال زیاد دبیرخانۀ دایمی جشنواره در دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه دایر خواهد شد.
رییس نخستین جشنوارۀ ملی عکس ایران جوان خاطرنشان کرد: آیین اختتامیۀ جشنواره با حضور مسوولان کشوری و استانی روز شنبه ۲۴ تیرماه جاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه برگزار و از آثار منتخب رونمایی و تقدیر خواهد شد.

ابراهیمی پور همچنین گفت: در راستای تحقق سیاست‌های ابلاغی مقام معظم رهبری و بر اساس رسالت دانشگاه در مسیر اجرای سیاست‌های جوانی جمعیت تصمیم به برگزاری جشنوارۀ ملی عکس با عنوان "ایران جوان" اتخاذ شد.

دانشگاه علوم پزشکی تربت‌حیدریه که به شهرهای مرکزی و جنوبی خراسان رضوی خدمات ارائه می دهد و مرکز این شهرستان در ۱۵۰ کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.