سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سومین مرکز درمان اجتماع محور اعتیاد بانوان کرمان افتتاح شد

سومین مرکز درمان اجتماع محور اعتیاد بانوان کرمان(Tc) با حضور مدیر کل دفتر بانوان و خانواده وزارت کشور افتتاح شد.

زینب اختری، مدیر کل دفتر بانوان و خانواده وزارت کشور در مراسم افتتاح مرکز TC گفت: متاسفانه امروز زیاد درگیر آسیب‌های اجتماعی هستیم اگر بانوان مادران حالشان خوب باشد بقیه اعضای خانواده نیز حال خوبی دارند.

او افزود: باتوجه به مشکلات و آسیب‌های اجتماعی به ویژه قشر بانوان که امروزه تعدادی درگیر اعتباد شدند همه خیرین و نهاد‌ها باید کمک کنیم راهبری و حمایت کنیم کار خیری که انجام شده تبدیل به خیر کثیر شود و ضریب بخورد‌.

او تصریح کرد: در بحث اعتیاد رها شدن خیلی مهم است که نیاز به حمایت دارد و افرادی که دچار اعتیاد هستند باید حمایت و مشاوره فردی و خانوادگی مستمر باشد و ضلع دیگر توانمد سازی است که هم به خانواده کمک کند و هم اینکه خودش حالش خوب باشد. 

او با تاکید بر مهارت‌های فردی و اجتماعی افزود: یکی از مهارت‌هایی که افراد دچار اعتیاد هستند ندارند اعتماد و عزت نفس است.

اختری تصریح کرد: ما امت اسلامی هستیم و باید به سوی تمدن اسلامی حرکت کنیم پس باید در این راه‌های سخت، اما شیرین کمک کنیم همه باهم حالمان خوب باشد.

دیدار مدیر‌کل امور زنان و خانواده وزارت کشور با مادر  و همسر شهید

زینب اختری، مدیر‌کل امور زنان و خانواده وزارت کشور در سفر به کرمان صبح امروز برنامه‌های خود را با دیدار خانواده شهید رضا معین‌الدینی از شهدای غدیر آغاز کرد.

مدیر‌کل امور زنان و خانواده وزارت کشور در این دیدار با همراهی مدیرکل امور زنان و خانواده استانداری کرمان با مادر این شهید بزرگوار گفت و گو کردند و ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان، دعای خیر مادران شهید را برای پیشبرد ماموریت‌ها و تداوم راه شهیدان لازم دانست.

شهید رضا معین‌الدینی متولد ۱۳۵۱ بود که در سال ۱۳۸۱ و در سن ۳۰ سالگی در حادثه غدیر به شهادت رسید. 

برکت معین‌الدینی پدر شهید رضا معین‌الدینی نیز از جانبازان شیمیایی ۸ سال دفاع مقدس بود که پس از سال‌ها تحمل درد و بیماری در سال ۷۲ به شهادت رسیدند.

برچسب ها: وزارت کشور ، افتتاح
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.