سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقبال سرمایه‌گذاران از مشوق‌های ویژه شهرک‌های صنعتی استان اردبیل

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از استقبال خوب سرمایه‌گذاران برای حضور در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کم‌برخوردار این استان خبر داد.

هاشم علایی امروز در بازدید از ناحیه صنعتی مشگین‌شهر گفت: مشوق‌های بسیار مناسبی برای حضور سرمایه‌گذاران در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کم‌برخوردار استان در نظر گرفته شده تا ضمن حمایت از واحدهای تولیدی، زمینه‌های افزایش تولید و اشتغال در این استان رونق یابد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل از جمله مشوق‌های ارائه شده در شهرک‌های صنعتی استان را تخفیف ۵۰ درصدی در قیمت حق بهره‌برداری زمین و واگذاری به صورت شرایط نقد و اقساط ذکر کرد و می گوید: افزون بر این ، طرح‌های تولیدی که در برنامه زمان‌بندی شده به مرحله بهره‌برداری می‌رسد تا ۱۰ درصد از بهای حق بهره‌برداری زمین آنها نیز کاسته شده و شامل بخشودگی بلاعوض می‌شود.

او شهرک‌های صنعتی گرمی ، کوثر ، نواحی صنعتی نوجه ده، روح‌کندی، شکرآب، نیر، رضی، پارس‌آباد، مشگین‌شهر و هشجین را جزو مناطق کم‌برخوردار و محروم استان اعلام کرد و گفت: ارائه این مشوق‌ها جهت توسعه متوازن صنعتی و حمایت از کارآفرینان در این مناطق صورت می‌گیرد.

علایی می گوید: تعدادی از سرمایه‌گذاران با استفاده از این مشوق‌ها طرح‌های تولیدی خود را به مرحله بهره‌برداری رسانده‌اند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل با قدردانی از تلاش مسئولان استانی و کشوری برای توسعه و تامین زیرساخت‌های شهرک‌های صنعتی استان گفت: با توجه به محدودیت‌های منابع داخلی، نیازمند تخصیص اعتبارات عمرانی هستیم و امیدواریم با تخصیص این اعتبارات نسبت به ایجاد بسترهای سرمایه‌گذاری و افزایش تولید و اشتغال در استان اقدام کنیم.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.