مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل:

حل مشکلات واحد‌های تولیدی و حمایت از سرمایه گذاران مهمترین وظیفه مسئولان است

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل گفت: فرا رسیدن روز ملی صنعت و معدن، فرصت مغتنمی است تا از زحمات کارآفرینان و تلاشگران عرصه تولید و صنعت، تشکر و قدردانی شود.

هاشم علایی در جریان تجلیل از چند واحد تولیدی شهرک صنعتی گرمی که به مناسبت روز ملی صنعت و معدن انجام شد، اظهار داشت: در سالی که بنا به تدبیر مقام معظم رهبری به نام سال رشد تولید نامگذاری شده است، فرا رسیدن دهم تیرماه فرصت مناسبی است تا ضمن گرامیداشت روز ملی صنعت و معدن، از تلاش‌ها و زحمات صنعتگران و جهادگران عرصه تولید سپاسگذاری شود.

او ادامه داد: بی‌گمان کسب موفقیت‌های بی‌بدیل کارآفرینان در بخش‌های مختلف تولیدی و صنعتی، نشانه‌ای آشکار و مصداقی بارز از توسعه و پیشرفت چشمگیر استان دارد.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان اردبیل ابراز داشت: وظیفه ما مسئولان است تا از تمامی ظرفیت‌های ممکن برای حل مشکلات واحد‌های صنعتی و رفع موانع تولید استفاده کنیم.

علایی تصریح کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی تلاش می‌کند با ارائه مشوق‌ها و بسته‌های حمایتی مختلف به سرمایه گذاران، بستر‌های رشد و توسعه صنعت استان را فراهم سازد.

او تامین زمین، اجرای زیرساخت‌ها و واگذاری زمین با شرایط نقد و اقساط را از جمله تسهیلاتی برشمرد که برای تسهیل حضور سرمایه گذاران در استان در نظر گرفته شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.