سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کوله بیش از ۱۱۵ هزار کرمانی برای شرکت در پیاده روی اربعین بسته شد

مدیر حج و زیارت استان کرمان گفت: تا ۶ شهریور، ۱۱۵ هزار و ۲۰۱ نفر از کرمان برای شرکت در مراسم اربعین حسینی در سامانه سماح ثبت نام کرده اند.  

محمد علی ایرانمنش گفت: نام نویسی از زائران و متقاضیان سفر به کربلا در ایام اربعین حسینی از ساعت ۱۰ روز سه شنبه ۳ مرداد ماه ۱۴۰۲ آغاز شده است. 

 او با اشاره به اینکه تعداد ثبت نامی‌های کل کشور برای مراسم اربعین امسال در سامانه سماح تا روز دوشنبه ۶ شهریور ماه ۱۴۰۲، ۲ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۸۳۰ نفر بوده است، افزود: از این تعداد، ۱۱۵ هزار و ۲۰۱ نفر از استان کرمان هستند.  

او  بیان داشت: از ۱۱۵ هزار و ۲۰۱ نفر  متقاضی  برای پیاده روی اربعین از استان کرمان،  ۶۴ هزار و ۹۳۹ نفر مرد و  ۵۰ هزار و ۲۶۲ نفر زن می‌باشند.  

مدیر حج و زیارت استان کرمان تصریح کرد: ۴۹ هزار و ۶۲۲ نفر  متقاضی اعزام با اتوبوس، ۵۱ هزار و ۲۶۹ نفر متقاضی اعزام با خودرو شخصی،  ۲ هزار و ۱۰ نفر  متقاضی اعزام هوایی و  ۱ هزار و ۴۱۹ نفرمتقاضی اعزام با قطار هستند.  

او با اشاره به اینکه ۳ بسته بیمه‌ای برای متقاضیان پیاده روی اربعین در سامانه سماح در نظر گرفته شده است، بیان داشت:  از استان کرمان ۷۸ هزار و ۵۲۸ نفر بیمه بسته اول، ۱۸ هزار و ۸۵۰ نفر بیمه بسته دوم و۱۷ هزار و ۸۴۳ نفر بیمه بسته سوم را انتخاب کرده اند.  

ایرانمنش  افزود: متقاضیان سفر اربعین حسینی، باید با مراجعه به سامانه سماح به نشانی samah.haj.ir برای ثبت نام خود اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.