سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به مناسبت هفته دفاع مقدس:

رژه خودرویی و موتوری در کوهبنان برگزار شد

به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم رژه خودرویی، موتوری و غبار روبی گلزار شهدا در شهرستان کوهبنان برگزار شد.

به مناسبت هفته دفاع مقدس، مراسم رژه خودرویی و موتوری و غبار روبی گلزار شهدا به همراه پخش سرود‌های دفاع مقدس در کوهبنان برگزار شد.

در این رژه خودرویی و موتوری، فرماندار و رئیس شورای تامین، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج، فرمانده انتظامی شهرستان، جمعی از بسیجیان، کارکنان ناحیه مقاومت بسیج، کارکنان نیرو‌های انتظامی و مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان کوهبنان  بعد از غبار روبی و عطر افشانی گلزار شهدای گمنام کوهبنان و پیمودن بلوار برهان الدین، خیابان شمس الائمه، بلوار شریعتی، میدان انقلاب، بلوار حضرت امام، میدان شهدا به سمت امامزاده سلیمان شاه (ع) و گلزار شهدای این شهر با پیمودن بلوار آزادی، میدان سردار دل‌ها، بلوار بسیج، میدان بسیج، بلوار برهان الدین، بلوار آیت الله حائری رژه موتوری را ادامه دادند.

 

 

نیرو‌های شرکت کننده در این رژه موتوری و خودرویی با عبور از خیابان‌های سطح شهر یاد و خاطره رزمندگان، نیرو‌های بسیجی و مردم در دوران ۸ سال دفاع مقدس را در ذهن‌ها زنده کردند.

شرکت کنندگان در پایان این مراسم با آرمان‌های والای امام راحل و شهدای دوران جنگ تحمیلی تجدید میثاق کردند و به صورت دسته جمعی در مراسم نماز جمعه مسجد جامع کوهبنان واقع در محله انصار شرکت کردند.
 
 ۳۱ شهریور سالروز شروع جنگ تحمیلی علیه ملت ایران در سال ۱۳۵۹ و آغاز هفته دفاع مقدس است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.