سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی در کرمان

شهردار کرمان گفت: مرحله اول از ساماندهی کارگاه‌های ضایعاتی در کرمان در دست اجرا است.

سعید شعرباف گفت: جمع‌آوری کارگا‌های ضایعاتی، یکی از موضوعاتی است که به‌شدت در افزایش امنیت و کاهش سرقت به‌ویژه سرقت‌های خرد، مؤثر است.

او بیان کرد: تجمیع کارگا‌های ضایعاتی، امکان نظارت را فراهم می‌کند و موجب می‌شود خریدوفروش اموال مسروقه، کاهش پیدا کند.

شهردار کرمان با اشاره به اینکه طی ۶ ماهه نخست امسال، بیش از ۱۴۰ کارگاه ضایعاتی غیرمجاز در شهر کرمان پلمب شده است، بیان داشت: همزمان که نیرو‌های معاونت خدمات‌شهری شهرداری، کارگاه‌های ضایعاتی غیرمجاز را در سطح شهر پلمب می‌کنند، کارگاه‌های مجاز نیز باید به محدوده خارج از شهر منتقل شوند.

او تصریح کرد: در فروردین‌ماه، یک سایت ۴۸ هکتاری برای تجمیع کارگاه‌های ضایعاتی شهر کرمان، در اختیار شهرداری قرار گرفت و طراحی آن انجام شد، تا به‌عنوان پارک بازیافت و محلی برای تجمیع کارگاه‌های ضایعاتی با بیش از ۳۴۱ کارگاه در ابعاد ۷۰۰ تا هزار و ۵۰۰ متر راه‌اندازی شود.

شعرباف با بیان اینکه فاز نخست پروژه ساماندهی مشاغل مزاحم در کمتر از ۲ ماه آینده با امکان واگذاری ۵۰ مکان به کارگاه‌های ضایعاتی سطح شهر، اجرا می‌شود، افزود: هم‌زمان برای فاز دوم و سوم این پروژه، برنامه‌ریزی شده است و سرمایه‌گذاران و افرادی که قرار است کارگاه‌های ضایعاتی خود را منتقل کنند، می‌توانند اقدام به اجاره مکان کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.