سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیاده روی خانوادگی در ارومیه

همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش، با حضور پرشور خانواده‌ها در ارومیه برگزار شد.

همایش پیاده روی در ارومیه به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش با حضور هزاران نفر از مردم ورزش دوست ارومیه از ساعت هفت صبح روز جمعه از پارک ساحلی الغدیر ارومیه آغاز شد و تا خیابان دفاع مقدس و فرهنگ‌سرای قرآن و عترت شهرداری ارومیه و حاضران با شور و نشاط، مسیر پیاده روی را طی کردند.

حضور پرشور نوجوانان و بانوان در این همایش پیاده روی خانوادگی بسیار نمود داشت و شهروندان، در صبح جمعه خنک پاییزی شهر ارومیه مسیر بیش از ۲ کیلومتری را با نشاط خاصی طی کردند.

شهردار ارومیه در آیین پایانی این همایش پیاده روی خانوادگی که در مقابل فرهنگ‌سرای قرآن و عترت ارومیه برگزار شد، با اشاره به اینکه توسعه ورزش همگانی از برنامه‌های مهم مدیریت شهری است، گفت: همچنین توسعه ورزش‌های محله محور را در دستور کار داریم.

حسین مهدی زاده افزود: در این راستا زیرساخت‌های مناسب در پارک محلات ایجاد شده که این روند همچنان استمرار دارد.

وی اضافه کرد: سال گذشته، سه پارک در محلات کم برخوردار ارومیه به بهره برداری رسیده و امسال نیز سه پارک دیگر به بهره برداری خواهد رسید.

شهردار ارومیه ادامه داد: در راستای حمایت از ورزش والیبال، جام پرچم با حضور ۳۲ تیم از محلات در ارومیه برگزار شد که ۲ نفر به تیم ملی نوجوانان والیبال دعوت شدند.

مهدی زاده گفت: یکی از مهمترین اقداماتی که در این راستا صورت گرفته، ایجاد پیاده راه‌ها در مناطق مختلف برای پیاده روی و همچنین گسترش فضای سبز شهری است که در این خصوص نیز اقدامات ادامه دارد و سعی می‌کنیم تا زمینه ورزش همگانی را بیش از پیش در ارومیه فراهم کنیم.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
سعیده پورحسن
۱۷:۲۴ ۳۰ مهر ۱۴۰۲
نتایج قرعه کشی جوایز همایش پادوی