سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم توسعه ورزش قهرمانی در سیرجان

فرماندار سیرجان خواستار معرفی هیئت‌های ورزشی فعال به منظور تلاش برای توسعه ورزش قهرمانی شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان سیرجان به همراه تعدادی از روسای هیئت‌های وزشی با حضور در دفتر فرماندار ویژه شهرستان سیرجان، با وی دیدار و در خصوص مسائل حوزه ورزش و جوانان شهرستان گفت و گو کردند.

علی یعقوبی پور معاون استاندار و فرماندار سیرجان در این دیدار ضمن تبریک هفته تربیت بدنی و ورزش، مجموعه اداره ورزش و جوانان و هیئت‌های ورزشی را یک سیستم واحد و یکپارچه و متحد خواند و افزود: موفقیت و شکست هر یک از هیئت‌های ورزشی متوجه تمام مجموعه ورزشی می شود که در صورت کم کاری آن سیستم ضعیف و در مقابل آن اگر انرژی بیشتر داشته باشید، سیستم قوی و موفق است و نگاه ما باید سیستمی و متحد باشد و می طلبد نقشه راه و خروجی و هدف داشته باشیم.

وی افزود: زمانی که نگاه سیستمی و راهبرد معرفی شد و در کنار آن نیز مدیریت داشته باشیم، بهترین فرصت استفاده از منابع را خواهیم داشت، ولی در برخی مواقع نقشه راه، منابع و زمان داریم، ولی نمی‌توانیم از آن‌ها به درستی استفاده کنیم.

فرماندار ویژه شهرستان سیرجان بیان کرد: امروز در محیط کار نیز باید نظارت و کنترل باشد تا انحرافات شناسایی شوند؛ پس نظارت هم لازمه آن است تا انحرافات شناسایی و بعد از آن شفافیت به وجود می‌آید.

یعقوبی پور افزود: رئیس اداره ورزش و جوانان باید هیئت‌های ورزشی فعال که دارای مدال و عناوین قهرمانی کشوری و جهانی هستند را معرفی کند تا ضمن توسعه ورزش قهرمانی، در خصوص رفع مشکلات آن‌ها اقدامات لازم و در جهت برگزاری دو رویداد ورزشی در هر ماه برنامه ریزی انجام شود.

وی در پایان از تلاش‌های بی شائبه تمام دست اندرکاران ورزش شهرستان، اداراه ورزش و جوانان، باشگاه‌های ورزشی و به خصوص اساتید، مربیان، پیشکسوتان و قهرمانان ورزش شهرستان سیرجان قدردانی و نقش بی بدیل آن ها در گرایش مردم و آحاد جامعه به ورزش و تربیت بدنی را نقشی اساسی و قابل تشکر برشمرد.

رئیس اداره ورزش و جوانان سیرجان نیز ضمن اشاره به افزایش اعتبارات ورزشی شهرستان گفت: خوشبختانه امسال از سوی مدیر کل ورزش و جوانان و مساعدت فرماندار سیرجان حدودا مبلغ ۵ میلیارد تومان برای احداث خانه جوان،۲ میلیارد تومان به منظور ساخت زورخانه نجف شهر و ۵ میلیارد و پانصد میلیون تومان هم برای بازسازی ورزشگاه تختی از محل اعتبارات تملک و دارایی و با پیگیری‌های نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی مبلغ ۱۰میلیارد تومان برای احداث خانه کشتی، ۵۰۰ میلیون برای ساخت زورخانه مکی آباد و ۵۰۰میلیون تومان نیز به منظور تعمیر و نگهداری مجموعه تختی از محل اعتبارات وزارت نفت و اعتبارات وزارت ورزش و جوانان در نظر گرفته شده است که ان شاءالله شاهد اتفاقات خوشی در حوزه ورزش خواهیم بود.

سلحشور سالاری نیا از آغاز عملیات اجرایی خانه کشتی و سالن سنگ نوردی با حمایت بخش خصوصی در سیرجان خبر داد و افزود:کلنگ احداث خانه کشتی سیرجان و سالن سنگ نوردی در هفته آینده به زمین زده خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.