سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نواخته شدن زنگ استکبارستیزی در مدارس خوزستان

همزمان با سراسر کشور، زنگ استکبار ستیزی در مدارس خوزستان نواخته شد.

مسعود حمیدی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان در مراسم نواخته شدن زنگ استکبارستیزی گفت: در تاریخ ایران بار‌ها شاهد خباثت استکبار جهانی مثل آمریکا و انگلستان بودیم که یک نمونه آن اقدامات انگلستان خبیث در ایجاد قحطی مصنوعی که در نتیجه آن نیمی از جمعیت ایران در آن زمان از بین رفتند و بی شک این مورد تنها یکی از جنایت‌های استکبار در تاریخ ایران است. 

او ادامه داد: با پیروزی انقلاب اسلامی طومار استکبار جهانی و علی الخصوص آمریکا در هم پیچیده شد و این مستکبران دیگر نتوانستند در منطقه نقش آفرینی کنند و در مقابل سد بزرگی، چون انقلاب ظفرمند اسلامی قرار گرفتند.

به گفته او ترویج فرهنگ استکبارستیزی زمینه ساز تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی است آموزش و پرورش برنامه‌های گسترده‌ای برای ترویج فرهنگ و ارزش‌های والای انقلاب و در راس آن‌ها استکبارستیزی در بین دانش آموزان در دستور کار داشته است و با برنامه ریزی منسجم در راستای بسط و گسترش ارزش‌های مهمی که انقلاب بر پایه آن‌ها بنا شده است تلاش خواهد کرد.

مدیر کل آموزش و پرورش خوزستان تاکید کرد: ۱۳ آبان ماه یادآور نقش آفرینی باشکوه دانش آموزان در مبارزه با استکبار جهانی است و امروز نیز دانش آموزان گام دومی با تاسی به آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی گام‌های بزرگی در راستای تحقق تمدن نوین اسلامی برداشته اند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.