سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارزار شیفتگان خدمت در محلات حاشیه شهر مشهد

کارزار شیفتگان خدمت به مناسبت هفته بسیج در محلات حاشیه شهر مشهدبرگزار شد.

کارزار شیفتگان خدمت یک اردوی جهادی و مردمی است که به مناسبت هفته بسیج در «محلات کرامت» یا همان مناطق کم برخوردار حاشیه شهر مشهد مانند محله عمار و یاسر برگزار می‌شود.

علی غلامی، مسئول قرارگاه اجتماعی ناحیه مالک مشهد گفت: کارزار شیفتگان خدمت یک اردوی جهادی و مردمی است که به مناسبت هفته بسیج در «محلات کرامت» یا همان مناطق کم برخوردار حاشیه شهر مانند محله عمار و یاسر برگزار می‌شود.

وی افزود: در هفته بسیج طرح‌های مختلفی را در این محلات اجرا کردیم؛ از جمله توزیع ۳۰۰ سبد معیشتی، اهداء دو سری جهیزیه و دو سری سیسمونی، مشاوره حقوقی، پزشکی و خانواده توسط گروه‌های جهادی در این مناطق انجام شده است.

غلامی با تاکید بر اینکه این طرح به تازگی و در هفته بسیج راه اندازی شده است گفت:امید داریم این طرح تا آخر سال و حتی سال‌های بعد ادامه یافته و به صورت مستمر در سطح محلات شهر و استان اجرا شود.

وی در خصوص مطالبات مردمی نواحی حاشیه شهر نیز گفت:ما بر اساس خواست مردم از مسئولان شهرداری و ادارات دعوت کردیم تا در جریان مطالبات آن‌ها قرار گیرند، پیگیری مطالبات نیز؛ توسط مدیر محله کرامت انجام می‌شود.

مسئول قرارگاه اجتماعی ناحیه مالک مشهد افزود: با اینکه بیشتر کمک‌ها در این طرح توسط مردم و مسجدی‌ها انجام شده است، اما محله کرامت نیازمند توجه و حمایت از طرف مسئولین نیز هست.

بهمنی مسول جهاد سازندگی ناحیه مالک نیز  گفت: در عرصه خدمت رسانی به مناطق محروم حاشیه شهر مرمت ۲۰ واحد مسکونی؛ همچنین ساخت صفر تا صد دو باب منزل مسکونی یتیم به همت جهادگران و خیرین در حاشیه جاده سرخس انجام شد.

وی افزود:مرمت ۵ مسجد، رنگ آمیزی و نقاشی مدارس احداث سرویس بهداشتی برای مدارس و مساجد، و همچنین جمع آوری ۵۰۰ میلیون تومان وجه نقد برای مردم مظلوم غزه توسط گروه جهادی مالک از دیگر مواردی است که با کمک مردم انجام شده است.

برچسب ها: خدمت دهی ، هفته بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.