سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل خانه سینما در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

پروانه معصومی فردی بی‌نظیر در اخلاق حرفه‌‌ای و اجتماعی بود

علی دهکردی گفت: پروانه معصومی فردی بی‌نظیر، با معرفت وجودی و باطنی و بی‌همتا در اخلاق حرفه‌ای و اجتماعی بود.

علی دهکردی بازیگر سینما تلویزیون و مدیرعامل خانه سینما درباره فوت پروانه معصومی هنرمند پیشکسوت کشورمان گفت: در یک کلمه می‌توانم بگویم پروانه معصومی فردی بی‌نظیر، با معرفت وجودی و باطنی و بی‌همتا در اخلاق حرفه‌‌ای و اجتماعی بود.

مدیرعامل خانه سینما ادامه داد: معصومی یک نمونه آکادمیک بود که اگر ما بخواهیم درباره اخلاق اجتماعی و حرفه‌ای یک هنرمند، ستاره یا آرتیست صحبت کنیم، خانم معصومی نمونه بسیار خوبی بود چرا که در محل کار با همه عوامل اخلاق بی‌نظیری داشت.

وی ادامه داد: آن‌قدر نسبت به سوگ او متاثر هستم که انبوهی از تمام لحظات و خاطراتی که حتی حرف‌ها و درد‌های شخصی داشتیم برایم مرور شد؛ اما آن چیزی که در این مواقع بر روح آدم‌ها حاکم می‌شود همه این‌ها با هم و در قالب یک شخصیت یا کاراکتری که از یک نفر در ذهن ماست نقش می‌بندد و ماندگار می‌شود.

گفتنی است که پروانه معصومی بازیگر پیشکسوت سینمای ایران روز ۶ آذر ماه درگذشت و در ۸ آذر ماه در امام زاده ابوطالب واقع در فرحزاد تهران به خاک سپرده شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۶:۰۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
درود بر هنرمندان مردم دوست ایران زمین
ناشناس
۱۵:۲۶ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
احسنت
ناشناس
۱۴:۳۹ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
عجب ... جامعه گاهی دچار مسمومیتهای ذهنی می شود ( حالا به هر دلیل و بهانه ای ..) و افراد و گروها و اندیشه ها و باورهای را حداقل برای مدتی قربانی می کند! این بانوی هنرمند هنرش ارزشمند بود بلاشک و شاید یکی از معدود هنرمندان بی حاشیه بی آزار و آرام و متین بود و به باور و اعتقادش هم مومن بدون تبلیغ و خودنمایی و تعصب
ناشناس
۱۴:۱۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
خیلی مونده تا برخی ها یاد بگیرند که با این ظواهر عجیب همچون عینک دودی، کلاه، شال دور گردن، اقامت در آمریکا و اروپا، لم دادن جلوی دوربین و انتشار تصاویر برهنگی و شرکت در جشن های عجیب و غریب همچون جشن تولد ملکه انگلیس هنرمند نمی‌شوند، زمانی هنرمند میشوید که مثل خانم معصومی از جنس مردم و در میان مردم زندگی کنید. اگر چه تشیع جنازه او در تهران غریبانه بود و همکاران او وی همصدا با فرخ‌نژاد شرکت در مراسم آن مرحومه را بایکوت کرده بودند ولی مردم رشت و روستایی که ایشان در آن زندگی میکردند در باران شدید سنگ تمام گذاشتند.
ناشناس
۱۴:۱۲ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
روح این بانوی عزیز و اصیل ایرانی شاد
ناشناس
۱۲:۵۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
اره تو راس میگی!!!!
ناشناس
۱۲:۰۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
مهم قضاوت مردم است پرفسور
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
خداوند او و همه ما را ببخشد و بیامرزد.ان شاءالله
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
خوب جنابعالی هم چند وقت دیگر مجبور به استعفا می شوی.
مصطفی
۱۱:۳۱ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
حالا یک بازیگر طرفداری حکومت رو کرده ازش قدیسه بسازید
ناشناس
۱۱:۲۸ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
تو هم از چشم ملت خودتو انداختی
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۹ آذر ۱۴۰۲
دقیقا بی نظیر بود