سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پیکر‌های مطهر ۹ شهید گمنام در استان کرمان تشییع شد + فیلم و عکس

همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، پیکر‌های مطهر ۹ شهید گمنام امروز در استان کرمان تشییع شد.

امروز همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه (س)، استان کرمان میزبان پیکر‌های پاک و مطهر ۹ شهید گمنام بود، پیکر‌های مطهر ۸ شهید گمنام قبلا از طریق فرودگاه‌های کرمان، رفسنجان و بم وارد استان شده بودند و پیکر مطهر یک شهید نیز با تاخیر به منظور خاکسپاری در محوطه دادگستری کرمان (واقع در چهار راه ارگ) بعدا به کرمان منتقل شد.

از تعداد ۹ پیکر مطهر شهدای گمنام که استان کرمان توفیق میزبانی آن‌ها را دارد، ۸ شهید گمنام امروز در شهر کرمان تشییع و یک شهید نیز (که به دلیل بعد مسافت به کرمان انتقال داده نشد) در شهرستان جیرفت تشییع شد.  

مراسم تشییع پیکر‌های ۸ شهید گمنام از ساعت ۹ صبح امروز با برگزاری تجمع بزرگ مردمی فاطمیون از چهار راه ولی عصر (عج) شهر کرمان آغاز شد و تا چهار راه کاظمی ادامه یافت و پس از آن پیکر‌های مطهر شهدا به شهر‌های محل خاکسپاری منتقل شد.

۳ شهید در پارک جوان، پارک شهید مطهری و رکن آباد شهرستان رفسنجان، یک شهید در منطقه خبر شهرستان بافت، یک شهید در منطقه بیاض شهرستان انار، یک شهید در منطقه اسفندقه جیرفت و دو شهید نیز در شهر کرمان شامل دانشکده فنی دانشگاه شهید باهنر و نیز پارک خیابان مدیریت، خاکسپاری خواهند شد.

پیکر مطهر یک شهید گمنامی که قرار است در محوطه دادگستری کرمان خاکسپاری شود، پنج شنبه ۳۰ آذر تشییع و خاکسپاری خواهد شد.

این شهدا مربوط به عملیات‌های کربلای ٤ در منطقه ام الرصاص، رمضان در منطقه شرق بصره، عملیات تک دشمن در سال ٦٧ در منطقه زبیدات، والفجر یک در منطقه فکه، بدر در منطقه شرق دجله هستند.

استان کرمان مفتخر به وجود ۳۱۳ شهید گمنام است که با تشییع پیکر‌های ۹ شهید جدید، تعداد شهدای گمنام این استان به ۳۲۲ تا خواهد رسید.

لحظه ورود ۳ شهید گمنام به شهرستان رفسنجان

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.