سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پرداخت ۴۶۰ میلیارد ریال تسهیلات در بخش کشاورزی استان قزوین

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از پرداخت ۴۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به طرح‌های نیمه تمام، نیمه فعال و راکد بخش کشاورزی استان خبر داد.

سید محمدرضا حسینی مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت:۴۶۰ میلیارد ریال اعتبارات ابلاغی بند الف تبصره ۱۸ قانون بودجه سال ۱۴۰۱ به طرح‌های نیمه تمام، نیمه فعال و راکد بخش کشاورزی استان پرداخت شده که از این میزان تسهیلات از محل اعتبارات تخصیص داده شده به بخش کشاورزی استان که مبلغ یک هزار و ۳۵۴ میلیارد و ۳۰ میلیون ریال می‌باشد، پرداخت شده است.

وی اضافه کرد: این میزان تسهیلات پرداخت شده در قالب ۱۱ طرح تولیدی کشاورزی در زمینه احداث گلخانه، صنایع تبدیلی و واحد دام و طیور بوده است.

مدیر سرمایه گذاری سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: همچنین ۲۳ طرح به اعتباری بالغ بر یک هزار و ۲۷۸ میلیارد و ۴۴۴ میلیون ریال در دست بررسی توسط بانک‌های عامل می‌باشد که امیدواریم طی دو ماه آینده این تسهیلات نیز پرداخت شود.

حسینی افزود: در راستای حمایت از تولید و اشتغال تاکنون از سوی این سازمان ۳۸ طرح به مبلغ هزار و ۹۲۱ میلیارد ۵۴ میلیون ریال در ستاد استانی تبصره ۱۸ برای بخش کشاورزی مصوب و به بانک‌های عامل ارسال شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.