کشف ۱۱۷ قلم کالای خوراکی قاچاق در قزوین

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی استان قزوین از کشف ۱۱۷ قلم کالای خوراکی قاچاق در حین بازرسی از یک واحد صنفی خبر داد.

جمشید خدایاری سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین گفت: بازرسان سازمان جهاد کشاورزی در حین بازرسی از یک واحد صنفی خواروبار در خیابان پادگان قزوین به ۷۹ عدد نوشیدنی و ۳۸ عدد کمپوت با نشان خارجی قاچاق برخورد کردند که مجوز نداشت.

وی با بیان اینکه متصدی این واحد برای ادامه مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده است، تصریح کرد: کالا‌های مکشوفه برای تعیین تکلیف نهایی بر اساس احکام قضایی تحویل انبار اموال تملیکی شده است.

به گفته خدایاری، این کالا‌ها به صورت غیرمجاز وارد کشور شده و در معرض فروش قرار گرفته بود که تیم بازرسان سازمان جهاد کشاورزی با توجه به تامین غذای سالم و دارای شناسنامه روی این موارد تمرکز کرده و با متخلفان برخورد می‌کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برخورد با متخلفان حوزه امنیت غذایی یکی از اولویت‌های اصلی سازمان جهاد کشاورزی محسوب می‌شود و روزانه چهار تیم گشتی به واحد‌های صنفی مراجعه می‌کنند.

سرپرست مدیریت بازرسی و نظارت بر کالا‌های اساسی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هرگونه موارد تخلف و مشکوک در حوزه امنیت غذایی موضوع را برای رسیدگی بیشتر به سامانه ۱۲۴ گزارش دهند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار