سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعضای باند پسر خاله‌ها با ۲۲ فقره سرقت طلاجات در سیرجان دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از دستگیری اعضای باند ۵ نفره پسر خاله‌ها با کشف ۲۲ فقره سرقت به ارزش ۱۲۰ میلیارد ریال خبر داد.

سرهنگ جواد خواجه پور گفت: در پی وقوع چند مورد سرقت طلاجات از منازل شهروندان در نقاط مختلف شهرستان سیرجان، ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات تخصصی و بررسی‌های میدانی ۵ سارق، دخیل در این سرقت‌ها را شناسایی و طی ۳ عملیات جداگانه در ۳ نقطه از شهرستان کرمان، سیرجان و یکی از استان‌های مرکزی کشور دستگیر کردند.

وی با اشاره به کشف مقادیری طلا و نقره از مخفیگاه آن‌ها افزود: این سارقان در مواجهه با مدارک موجود به ۲۲ فقره سرقت طلاجات از منازل مختلف در سطح شهرستان سیرجان به ارزش ۱۲۰ میلیارد اعتراف کردند.

سرهنگ خواجه پور بیان داشت: ۲ نفر از متهمان که با یکدیگر اقوام و بین ۲۵ تا ۳۰ سال سن دارند و به باند پسرخاله‌ها معروف هستند، پس از ورود به شهر‌های مختلف و اقامت در محلات، منازل دارای وضعیت مالی مناسب را انتخاب و سرقت می‌کردند که با تشکیل پرونده تحول مراجع قضایی شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از شهروندان خواست، در صورت خالی گذاشتن محل سکونت خود آن را به افراد مطمئن و قابل اعتماد بسپارند و این محل‌ها را به تجهیزات هوشمند و ایمن مجهز  و هر گونه تردد افراد مشکوک را نیز از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.