سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیانیه منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی

حجت الاسلام والمسلمین ذوالنوری منتخب اول مردم قم در مجلس شورای اسلامی با صدور بیانیه‌ای از مردم و مسئولان برگزاری انتخابات مجلس تشکر کرد.

 منتخب مردم قم در مجلس شورای اسلامی در این بیانیه با تشکر از مردم و سایر عوامل دخیل در برگزاری باشکوه انتخابات یازدهم اسفند تاکید کرد: امیدوارم که با همدلی و صمیمیت دو عزیز دیگر منتخب ملت، بتوانیم در عرصه تقنین و نظارت و کمک به دولت انقلابی در حل مشکلات کشوری و استانی، وظایف سنگین خویش را ایفا نماییم. متن کامل بیانیه حجت الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری منتخب نخست مردم قم در مجلس شورای اسلامی به شرح زیر است: 

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمنِ الرَّحِیمِ

«الْحَمْدُ لِلّهِ الَّذِی هَدَانَا لِهَذَا وَمَا کُنَّا لِنَهْتَدِیَ لَوْلا أَنْ هَدَانَا اللّهُ»

 خداوند منان و قادر متعال را شاکرم که باز هم مانند همیشه، پرتو الطاف کریمانه خویش را بر سر مردم شریف و خداجوی ایران اسلامی گسترانید، تا یکبار دیگر، با درکی عمیق وبصیرتی نافذ، و لبیکی مومنانه به ندای رهبر عظیم الشان و حکیم فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای مدظله العالی، با مشارکت پر شکوه خویش در یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی، حماسه‌ای عظیم بیافرینند و تلاش چند ساله استکبار جهانی و ایادی داخلی و خارجی آنان را، در مأیوس ساختن مردم از دخالت در تعیین سرنوشت خویش، مهر ابطالی برجسته زنند.

به سهم خویش و به عنوان منتخب و خادم کوچک مردم شریف و ولایت مدار استان قم در خانه ملت، از نقش برجسته حضرات مراجع عظام تقلید، «متع الله الاسلام والمسلمین بطول بقاء وجودهم الشریف»، مردم غیور، انقلابی و با شور و شعور استان قم صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

تلاش شبانه روزی، مستمر و مخلصانه کلیه مسئولین، فعالان، و دست اندرکاران خدوم برگزاری انتخابات، اعم از: اجرایی، نظارتی و امنیتی، نظامی و انتظامی عزیزان سپاه و بسیج را ارج می‌نهم.

از رسانه ملی، صدا و سیمای استان قم و همه اصحاب رسانه که از ماه‌ها پیش با اطلاع رسانی، برنامه‌های بصیرتی، و تقابل با هجمه‌های تخریبی و شیطانی غول‌های رسانه‌ای دشمن، شور انتخاباتی و زمینه شناخت مردم عزیز از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی را فراهم ساختند، با همه وجود سپاسگزارم.

از همه نامزد‌ها و داوطلبان عزیز و ارجمندی که با حضور در عرصه رقابت‌های انتخاباتی نقش بسیار مهمی را در مشارکت حداکثری رقم زدند کمال تشکر را دارم.

برای برادران عزیزم جناب آقای دکتر رئیسی و جناب حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر روانبخش نمایندگان محترم منتخب مردم نجیب و ارزش مدار حریم أهل البیت علیهم السلام و مجاورین کریمه اهل البیت حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها، ضمن تبریک کسب اعتماد موکلین معزز و راهیابی به عرصه‌ای دیگر از خدمتگزاری، آرزوی توفیق روز افزون دارم.

اکنون دیگر رقابت‌های انتخاباتی پایان یافته و این بنده ناچیز خدا، خود را خادم همه ملت عزیز میدانم و امیدوارم که با هماهنگی، همدلی و صمیمیت دو عزیز دیگر منتخب ملت، دست در دست هم، بتوانیم قدردان اعتماد این مردم شریف بوده و در عرصه تقنین و نظارت و کمک به دولت انقلابی و مردمی در حل مشکلات کشوری و استانی، تبعیت از اوامر و منویات امامین انقلاب، حرکت در جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و استمرار راه نورانی شهیدان گرانقدرمان رسالت خطیر و وظایف سنگین خویش را ایفا نماییم.

والسلام علیکم و رحمت الله و برکاته خادم ملت، منتخب مردم شریف قم و نایب رئیس مجلس شورای اسلامی 
مجتبی ذوالنوری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.