سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری سارق ارز از تبعه خارجی در تایباد

فرمانده انتظامی تایباد گفت: متهم به سرقت ارز و وسایل همراه یک تبعه خارجی در کمتر از یک ساعت دستگیر شد.

سرهنگ امیر امیراحمدی فرمانده انتظامی تایباد گفت: در پی گزارش سرقت به عنف از یک نفر تبعه خارجی در محدوده پایانه مسافربری تایباد، بلافاصله ماموران تجسس کلانتری ۱۱ امام خمینی (ره) در محل حاضر شدند و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: پس از بررسی ها، مشخص شد که راننده جوان خودروی سواری پس از درگیری و نیز ضرب و شتم با مسافر و پیاده نمودن وی، کیف پول و وسایل او را به سرقت برده است.

فرمانده انتظامی تایباد ادامه داد: ماموران با بررسی اظهارات مسافر خارجی، تحقیقات میدانی و استفاده از سامانه‌های پلیسی، نوع خودروی سارق را مشخص کرده و با گشت زنی در سطح شهرستان راننده را شناسایی و خودروی وی را توقیف می‌کنند.

سرهنگ امیراحمدی بیان کرد: کیف کشف شده از متهم حاوی ۱۰۰ دلار و ۴۲۰ دینار کویت بوده که مجموع ارزش آن‌ها ۶۵ میلیون تومان برآورد می‌شود.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در بازجویی از متهم، وی به جرم خود اعتراف کرده و کیف و وسایل مکشوفه به صاحبش بازگردانده شد.

فرمانده انتظامی تایباد خاطرنشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۳۱ ۰۸ فروردين ۱۴۰۳
مسئولان ایران چه بلائی سر کشور ایران اوردهاند که هر جا در کشور پهناور ایران می‌روی تعداد تبعه افغانی در آن شهر و دیار بیشتر از شهروندان ایرانی است!!!! آیا دست های کثیفی پشت باز گذاردن مرزهای ایران با افغانستان وجود دارد که دارد مردم و کشور ایران دستی دستی به افغانی ها می سپارد؟؟؟؟؟ در بیشتر مناطق تهران تعداد اتباع افغانی آنقدر زیاد و گستاخ هستند که شهروند ایرانی خودش را غریبه میداند. در متروها فرزندان اتباع، در چهارراه ها فرزندان اتباع و در همه جا اتباع افعانی!!!!! وای خدا به دادمان برسد مسئولان ایران که خود را به خواب خرگوشی زده‌اند عمدا و یا سهوا