سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ترافیک نیمه سنگین در آزادراه‌های قزوین

رییس پلیس راه قزوین از ترافیک نیمه سنگین در لاین شمالی آزادراه‌های استان خبر داد و گفت: رانندگان با احتیاط رانندگی کنند و از هرگونه عجله و شتاب در رسیدن به مقصد خودداری کنند.

سرهنگ فرهاد ذاکری منش رئیس پلیس راه قزوین گفت: خوشبختانه از صبح و با توجه به مسدودن شدن جاده چالوس و سرریز شدن ترافیک این مسیر به استان قزوین، با ترافیک سنگین و پرحجم روبرو بودیم، اما حادثه ناگواری در سطح جاده‌های استان نداشتیم.

وی ادامه داد: این در حالی است که طی چند ساعت گذشته با خشک شدن سطح جاده‌ها با لغزندگی‌ها نیز روبرو نیستیم و تنها توصیه ما به رانندگان راندن با احتیاط و حرکت با سرعت مطمئنه است.

به گفته وی، ترافیک هم اکنون در لاین شمالی آزادراه‌های قزوین - کرج، حد فاصل شهر محمدیه تا عوارضی شماره ۲، قزوین - رشت و قزوین - زنجان نیمه سنگین، اما روان گزارش شده است.

سرهنگ ذاکری منش بیان کرد: تمامی گشت‌های پلیس راه استان در حال حاضر آماده باش ۱۰۰ درصد بوده و در تمامی مسیر‌های ارتباطی اصلی، فرعی و آزادراه‌ها مستقر هستند و به زودی نیز از امکانات گروه‌های جهادی نیز برای تامین مسیر‌های ارتباطی در استان هم کمک خواهیم گرفت.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.