سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بارش‌های رگباری خراسان رضوی را فرا می گیرد

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: سامانه ناپایدار جوی از فردا پنجشنبه در استان فعال می شود و به تدریج تا هفته آینده استان را تحت تاثیر بارشهای رگباری قرار خواهد داد.

زهرا آهنگرزاده کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی گفت: این سامانه ناپایدار جوی به شکل رگبار باران، گاهی با رعد و برق و در نواحی مستعد با احتمال بارش تگرگ و احتمال آبگرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و مسیل‌ها و همچنین افزایش سرعت وزش باد در استان همراه خواهد بود.

او افزود: زمان و شدت فعالیت این سامانه بارشی در بخش‌های مختلف استان متغییر است، اما در مجموع پیش بینی می‌شود بیشترین حجم بارش‌ها به ویژه در مشهد مربوط به روز‌های جمعه این هفته و شنبه و یکشنبه هفته آینده باشد.

کارشناس مرکز پیش بینی هواشناسی خراسان رضوی ادامه داد: همچنین از روز جمعه دمای هوا در استان کاهش محسوسی خواهد داشت و تا روز یکشنبه هوای خنک در خراسان رضوی ماندگار خواهد بود.

آهنگرزاده بیان کرد: دیروز فریمان با پنج درجه سانتیگراد و مه ولات با ۲۹ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین شهر‌های خراسان رضوی بودند.

او نوسان دمایی مشهد را نیز بین ۱۰ تا ۲۲ درجه سانتیگراد عنوان و تصریح کرد: در این بازه زمانی بیشترین سرعت وزش باد در تایباد به میزان ۶۱ کیلومتر در ساعت به ثبت رسید.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.