سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس قوه قضائیه:

موانع قانونی تحقق شعار سال برداشته شود

رئیس قوه قضائیه گفت: موانع موجود برای تحقق جهش تولید با مشارکت مردم از جمله قضایی و قانونی باید مرتفع و بستر مشارکت ملت در تولید فراهم شود.

حجت الاسلام غلامحسین محسنی اژه ای روز شنبه در آیین تودیع و معارفه رئیس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: دشمن از اقدام نظامی علیه ایران تقریبا مایوس شده و تحریم های به قول خودشان فلج کننده را نیز کنار گذاشته و به ایجاد اختلاف متوسل شده است.

وی اضافه کرد: دشمن ضربه و زمین خورده است و به هر اقدام اطلاعاتی و امنیتی متوسل می شود لذا باید هوشیار بود و در مسایل اقتصادی زمینه مشارکت مردم را فراهم ساخت.

رئیس کل دادگستری خراسان رضوی تاکید کرد: با رفع موانع و پیچیدگی های موجود در مسیر تحقق شعار سال، توطئه اخیر دشمن خنثی می شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۵۰ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
قانون برای این هست که شخص بداند عواقب هر کاری چه می باشد اما وقتی قاضی و کارشناس برای قانون اهمیتی قائل نیستند و هر چه بخواهند رأی یا نظر می دهند دیگر قانون ارزشی ندارد ، وقتی کارشناس به سفارش قاضی نطریه خود را اعلام می کند و قاضی وجدان خود را به رابطه دوستی یا اخذ مال می فروشد دیگر چه می توان کرد ، متأسفانه هم قانون نظارت بر رفتار قضات کامل نیست هم دادسرای انتظامی به تخلفات در اسرع وقت و دقت رسیدگی نمی کند
ناشناس
۱۱:۲۹ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
پاکسازی دادگاهها از قاضی ها، کارشناسان، وکیل ها و کارکنان ناشایست و فاسد یکی از مهمترین راههای انجام سعار سال است. یکی از روشهای آن ایجاد شعبه هایی سالم با دسترسی آسان برای شکایت مردم از عملکرد کارکنان دادگاههاست
ناشناس
۱۱:۱۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
شرمنده خون شهدا هستیم
ناشناس
۱۰:۵۱ ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
۴ ساله در بورس زیان می کنیم کسی پاسخگو نیست اما اگه خودرو یه روز گرون به دست دلالان برسه همه داد و بیداد می کنند همه در این مملکت کمر همت بسته اند تولید و سهامدار را نابود کنند.