معاون سیاسی و اجتماعی فرمانداری نیشابور گفت: متاسفانه خشکسالی‌های مکرر و متوالی همچون یک زلزله خاموش حیات طبیعی شهرستان را تهدید می‌کند.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران، ابراهیم جدکاره در مراسم تقدیر از شهردار پاک و صنایع پاک خراسان رضوی در تالار ادیب نیشابور، اظهار داشت: باید برای مبارزه با تهدیدات طبیعی، تدبیراتی در نظر گرفت.

وی افزود: مدیران شهری باید به مهار آلاینده‌های تولیدی انسانی و صنایع دقت بیشتری کنند، زیرا در روند بهداشت جامعه تأثیر به‌سزایی دارد.

وی تاکید کرد: همه اینها اگر در کنار مشارکت مردم نباشد نمی‌تواند مؤثر واقع شود.

وی پرسید: چه معنا دارد در برخی روزهای عزاداری  عمومی، شهرداری مجبور شود حداقل شش بار پیاده‌روها را تنظیف کند؟!

معاون فرماندار نیشابور به اداراتی که در همایش‌های مختلف سیاسی اجتماعی دعوت می‌شوند و حضور نمی‌یابند، تذکر جدی داد.

جدکاره تصریح کرد: با مسئولان اداراتی که در همایش تقدیر از شهر پاک شرکت نکردند، برخورد می شود و تذکر می‌گیرند.

وی یادآور شد: آنهایی که در اینگونه همایش‌ها شرکت نمی‌کنند علاوه بر کم‌لطفی نسبت به میزبانان به خودشان هم ظلم می‌کنند، زیرا از افزایش دانایی خود محروم می‌شوند.

وی از شخص مدیرکل حفاظت محیط زیست خراسان رضوی برای سفرهای مکرر ماهانه غیر رسمی به مناطق مختلف نیشابور به منظور خدمات بیشتر، تقدیر کرد.

جدکاره با تبریک به شهردار و شورای اسلامی شهر نیشابور به خاطر کسب رتبه اول شهر پاک در بین شهرهای استان، گفت: باید از تمامی افراد زحمتکش شهرستان که در کسب این موفقیت نقش ایفا کردند، تقدیر کرد به‌ویژه افراد گمنامی که در دل شب و صبحگاهان به آبیاری فضای سبز و نظافت شهر می‌پردازند.

در این مراسم شرکت‌های پاک و نمونه محیط زیستی خراسان رضوی معرفی و تقدیر شدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.