به دنبال بازداشت جاسوس آمريكايي ؛

قدرت اطلاعاتي ايران مقامات آمريكايي را به هذيان گويي وادار كرده است

يك كارشناس مسائل سياست خارجي گفت: شناسايي و دستگيري جاسوس آمريكايي توسط ايران ، قدرت اطلاعاتي غرب را به چالش كشيده و مقامات آمريكايي را به هذيان گويي وادار كرده است.

مصطفي قوام در گفتگو با خبرنگار حوزه سياست خارجي باشگاه خبرنگاران گفت: جمهوري اسلامي ‌ايران با هوشياري وآگاهي اهداف و برنامه هاي آمريكارا ناكام گذاشته و به هيچ عنوان در محاكمه جاسوس آمريكايي كوتاهي نخواهد كرد.

وي در ادامه افزود: زمين گير كردن پهپاد آمريكايي و خنثي كردن يك ماهواره جاسوسي توسط جمهوري اسلامي ايران ضربه محكمي را به آمريكا وارد كرده كه توان نظامي ايران را بيش از گذشته به معرض نمايش گذاشته است.

قوام بااشاره به درخواست آمريكا جهت پس گرفتن جاسوس بازداشت شده توسط ايران تصريح كرد: آمريكا به دليل خوي استكباري عقل و منطق نداشته به همين دليل با روي آوردن به اظهارات بي‌پايه و اساس به دنبال سر پوش گذاشتن بر روي اتهامات خود است.

اين كارشناس مسائل سياست خارجي با اشاره به موضع‌گيري ايران در قبال فتنه‌هاي غرب خاطر نشان كرد:‌ جمهوري اسلامي ايران از ظرفيت خوبي در مقابله با چالش‌ها برخوردار است و تمام تحركات غرب عليه كشور را خنثي كرده است./خ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار