رييس پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ:

دستگيري سه فروشنده مواد مخدر و کشف مقاديري مواد مخدر در تهران

سرهنگ سعيد ليراوي، صبح امروز از دستگيري سه توزيع کننده مواد مخدر در خيابان ري، کيانشهر و امام موسي صدر خبر داد.

به گزارش سرويس استان هاي باشگاه خبرنگاران، به نقل از پايگاه اطلاع رساني پليس، سرهنگ سعيد ليراوي، رييس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي تهران بزرگ، از دستگيري سه توزيع کننده مواد مخدر در يک عمليات پليسي خبر داد.

اين مقام انتظامي در تشريح ماجرا گفت: مدتي پيش تعدادي از شهروندان تهراني به ماموران اين يگان شکايت کردند که سه توزيع کننده مواد مخدر در محدوده خيابان "ري" اقدام به توزيع مواد مخدر کرده و آرامش اين محدوده را بر هم زده اند.

وي ادامه داد: در همين راستا ماموران پايگاه هفتم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ به محدوده خيابان مذکور اعزام شده و اقدامات خود را براي شناسايي متهمان و دستگيري آنها آغاز کردند.

سرهنگ ليراوي عنوان داشت: پس از مدتي تحقيق مشخص شد که اين سه تن با همدستي يکديگر در محدوده هاي کيانشهر، ري و خيابان امام موسي صدر اقدام به فروش و توزيع مواد مخدر کرده و همين امر باعث ايجاد نارضايتي شهروندان شده است.

وي افزود: بلافاصله محل هاي حضور اين افراد شناسايي شده و در عمليات پليسي غافلگيرانه هر سه نفر دستگير و براي بازجويي به پايگاه هفتم پليس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شدند.

اين مقام انتظامي تشريح کرد: در بازجويي ها اين سه متهم اعتراف کردند که با همدستي يکديگر اقدام به تهيه و توزيع مواد مخدر کرده و در محدوده هاي مذکور به فروش مي رسانده اند که پس از تکميل پرونده براي سير مراحل قضايي به دادسرا منتقل شدند.

گفتني است، در بازرسي از محل اختفاي اين افراد مقاديري مواد مخدر آماده براي توزيع کشف شد که به همراه متهمان به دادسرا ارجاع داده شد./ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.