دستگیری سارقان مسلح بانک

رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان غربی از دستگیری سه سارق مسلح که اقدام به سرقت مسلحانه از یکی از بانک های شهرستان میاندوآب کرده بودند خبر داد.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران از پلیس آگاهی آذربایجان غربی در پی وقوع یک سرقت مسلحانه از یکی از بانک های شهرستان میاندوآب بررسی پرونده در دستور کار کارآگاهان قرار گرفت و مشخص شد که سه نفر مسلح وجوه نقد را از دست دو نفر مامور پول رسان در جلوی بانک سرقت و به وسیله یک خودرو به سرعت از محل متواری شده اند که در این حین با تیر اندازی مامور بانک یکی از سارقان مجروح شده است.
براساس این گزارش با به دست آمدن سرنخ هایی از خودروی سارقان ماموران اقدام به دستگیری مالک می کند که با توجه به جراحت دست صاحب خودرو بر اثر برخورد گلوله، وی به سرقت وجود بانک به همدستی دو نفر دیگر اعتراف کرد که با راهنمایی متهم محل اختفای همدستان وی شناسایی ودستگیر شدند.
این گزارش حاکی است : پس از اعتراف متهمان به انجام سرقت مسلحانه، محل اختفای وجوه سرقتی در یکی از باغات اطراف شناسایی و با اعزام ماموران مبلغ 38 میلیون تومان وجه نقد و یک قبضه اسلحه کمری به همراه یک تیغه خشاب کشف شد و متهمان جهت سیر مراحل قضایی روانه دادسرا شدند. /ل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار