فارس/

انقلاب ارزش‌ها را به میدان عمل آورد

رئیس سازمان بازرسی با بیان اینکه انقلاب ارزش‌ها را به میدان عمل آورد گفت: با اراده قوی و تقوای اقتصادی در مقابل فساد ایستاده‌ایم.

 

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران؛حجت‌الاسلام والمسلمین مصطفی پورمحمدی به‌عنوان سخنران دوم  پیش از خطبه‌های نماز جمعه شیراز اظهار داشت: امروز باور عمیق و تلاش مؤمنانه مردم ایران اسلامی انقلاب را آبیاری و درخت آن را سرفراز کرده است.

وی ادامه داد: قبل از انقلاب اسلامی دینداری، حق‌طلبی و ارزش‌های اخلاقی از بین رفته و ثروت، قدرت، رفاه‌طلبی، شهوت‌پرستی حاکم بر زندگی انسان‌ها شده بود که با پیروزی انقلاب اسلامی این ظلم‌ها نیز از صفحه روزگار کنار رفتند.

پورمحمدی ابراز داشت: با توجه به اینکه انقلاب ما در راستای دین نبی اکرم (ص) بود فضای دینداری، معنویت و خداخواهی را زنده کرد و این تفکر را به صحنه عمل آورد.

رئیس سازمان بازرسی خاطرنشان کرد: امروز انقلاب ما با همت مردم سرافراز مانده و در کشور جایگاه خود را تثبیت کرده و در عین حال تمام سنگ‌اندازی‌ها در عرصه‌های مختلف پیروزی‌های فراوانی نصیب آن شده و دستاوردهای عظیمی را به دست آورده است.

پورمحمدی بیان داشت: امروز نیز دلایل تحریم‌ها و سایر توطئه‌ها این است که ایران ما را پس از گذشت 33 سال از پیروزی، قدرتمند و تأثیرگذار در عرصه‌های جهانی می‌دانند.

وی به مردم توصیه کرد، امروز شما باید هرکدام بلندگوی اهل بیت (ع) و ملت باشید و اگر دنیا در برابر معارف حیات‌بخش شیعی و اسلام ایستاده و پیوسته با شما می‌جنگند هوشیار و آماده باشید تا از مسیر و آرمان و اهداف خود خارج نشوید.

این مسئول همچنین به انتخابات پیش رو اشاره و خاطر نشان کرد: در این انتخابات باید با تقوای سیاسی مردم انتخاب خوب داشته باشند و فردی را انتخاب کنند که به درد آینده فرزندان آنان و ایران اسلامی بخورد.

وی ادامه داد: باید با حضور حداکثری در انتخابات پیش رو به دشمنان اعلام کنیم که پای نظام و آرمان‌های 33 ساله آن هستیم.

پورمحمدی ابراز داشت: باید به دشمن بگوییم که به دنبال و گوش به فرمان رهبری هستیم و در صحنه اجتماعی درست فکر می‌کنیم.

رئیس سازمان بازرسی تصریح کرد: باید با حضور حداکثری در عرصه‌های مختلف اجتماعی نشان دهیم که جدی بوده و با اراده قوی و تقوای اقتصادی در مقابل فساد ایستاده‌ایم و اجازه نمی‌دهیم فساد گسترده شود./س

 

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.